• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes NATO band 20mm sänkt pris ! Nu 35:- inkl frakt ! Tressa Lux inkl 1 NATO 1000:-

Hejsan!
Jag fick en felleverans på NATO band 20mm, mörkblått o ljusgrönt, riktigt snygga, men inte vad jag ville ha så jag skickar vidare till de som är intresserade.
45 sek inkl frakt, är det ok, så skicka PM
Lite bilder...

Tressaklockan kan jag sälja för 1000 sek. inkl ett NATOband om nån är intresserad!
Kloickan är oanvänd, och har legat länge så den behöver en översyn. Tickar igång direkt när man skakar den, men känns trög när man skall justera tiden.

b0xhiur.jpg

340ZtS3.jpg

mDju0G5.jpg

HoRoSIx.jpg

Pf1TFom.jpg
 
Topp