• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

NATO band?

johning

Omega
Hejsan,

Jag har börjat intressera mig mer och mer för NATO band på mina klockor: Behagligt och snyggt. Att det sedan går att ha ett gäng olika att variera mellan gör ju inte saken sämre.
Köpte just ett par st billiga (30-40kr) 20mm band från Ebay mest för att kolla om färgen funkar. Har framför allt fastnat för ett grått band till min Explorer 2a.
Men... nu är jag på jakt efter ett NATO band med bättre kvalité än de som säljs bl a på Ebay. Jag har haft läder band från bl a Panatime.com tidigare, och alltid vart nöjd med kvalitén och servicen från Panatime.
- Någon som testat deras NATO band?

http://www.panatime.com/20mmnatostraps1.html
 

mace

Cartier
2-Faktor
PMa adressen så skickar jag ett Phoenix-band (grått 20 mm) till dig så kan du testa. Om du gillar det, så rekommenderar jag att du köper direkt från tillverkaren (mickie500) på ebay. Vill minnas att det är strul med urtid.
 
Topp