• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nato/mocca-band till Rolex

oooskar

Omega
Behöver inspiration på något snyggt alternativ till det klassiska bandet till Rolex datejust. Någon som har någon snyggt alternativ som är mer casual med Nato, Mocca eller något annat band?
 
Typ såhär? :)
image.jpg
image.jpg
 
Fick faktiskt med det i dealen när klockan införskaffades. Har ingen aning, men det är nog inget man hittar i butik. Ser ut som ett custom jobb faktiskt.
 

OBRKV

Cartier
Rainers klockboxar verkar få mycket cred, men jag har aldrig haft någon själv..

Kanske någon annan som kan ge dig mer info :)
Jag har en för 6st klockor. Helt perfekt! Mycket space mellan kuddarna vilket gör det riktigt smidigt att ta upp och sätta ner klockorna. Inte för att jag har något som är större än 40mm men för folk som gillar större klockor lär det också vara en fördel.
 

oooskar

Omega
Jag har en för 6st klockor. Helt perfekt! Mycket space mellan kuddarna vilket gör det riktigt smidigt att ta upp och sätta ner klockorna. Inte för att jag har något som är större än 40mm men för folk som gillar större klockor lär det också vara en fördel.


Låter bra! Vad ligger dessa på prismässigt?
 
Topp