• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nato Mocka Sand på SMP?

kalufsen

Panerai
Vad tror ni? Börjar tröttna på länken och känner att jag måste switcha upp det lite.

Om ett fett nej, kom med förslag.


 

Singular

Rolex
2-Faktor
Om du avser att handla från världens kanske bästa bandbutik hade jag personligen hade jag nog valt det chokladbruna istället - det sandfärgade blir kanske lite mycket kontrast mot en såpass "osliten" klocka?
 

kalufsen

Panerai
Om du avser att handla från världens kanske bästa bandbutik hade jag personligen hade jag nog valt det chokladbruna istället - det sandfärgade blir kanske lite mycket kontrast mot en såpass "osliten" klocka?

Hahaha det som var tanken ;) ska spana in det och se om jag fattar tycke för det. Det kanske du har rätt i, vill ha ett mocka, men vill också att den ska vara ljus liksom då sommartider nalkas.
 

Camo00

Patek
Provat de flesta straps på min egen SMP och de enda jag själv tycker funkar riktigt hundra förutom länken är orange nato och gummi samt mesh... :)

Edit: Såg inte på mob att Du hade en svart! Då funkar nog mocka bättre än på min! Testa, Du kan ju lätt sälja det vidare om det inte flyger...
 

kalufsen

Panerai
Provat de flesta straps på min egen SMP och de enda jag själv tycker funkar riktigt hundra förutom länken är orange nato och gummi samt mesh... :)

Edit: Såg inte på mob att Du hade en svart! Då funkar nog mocka bättre än på min! Testa, Du kan ju lätt sälja det vidare om det inte flyger...

Ja får göra det :)
 
D

Deleted member 124

Guest
Det här är ju väldigt enkelt – låt länken vila och köp dig ett omega gummi.
 
Topp