• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

NATO - ris el ros ?

A.langeSöhne

Breitling
Ägnade kvällen igår åt att montera ett par nya natoband jag beställt på bl.a två av mina favorit ur (bild) Personligen tycker jag nästan vilken "dykare" som helst oftast blir hur läcker som helst med ett passande nato..

Var idag in på lokala urmakaren & spanade lite, där expediten fick syn på Submarinern på armen & jag fick kommentaren: Men har du förstört en Rolex med eftermarknads prylar?! Tyckte det lät lite professionellt och mötte kommentaren med att jag i bland andra tycker det är både snyggt och praktiskt, samt att jag tyckte Rolex själva borde börja odla fram ett "org nato" till sina älsklingar.. Kort å gott, vad säger publiken? NATO Ris El Ros? Lägg gärna själva upp bild på era nato kreationer =) P5140014.JPG P5140024.JPG P5140029.JPG P5140033.JPG P5140034.JPG
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Lite fler bilder på rolexen..? Tycker bezeln, utrymmet mellan texten på tavlan, förstoringen på förstoringsglaset, minut markersen och visarna ser annorlunda ut?
 

A.langeSöhne

Breitling
Men vad är nu detta för barnfasoner? Startade tråden för att diskutera NATOBAND, inte hurvida min sub skulle vara äkta el inte. Jag vet att den är äkta och det räcker för mig...
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Men vad är nu detta för barnfasoner? Startade tråden för att diskutera NATOBAND, inte hurvida min sub skulle vara äkta el inte. Jag vet att den är äkta och det räcker för mig...
Fakeklockor tillhör den onda sidan. Vi befattar oss inte med den onda sidan. Här diskuteras inte fake-klockor. Rätta in dig i ledet eller bli vänligt men bestämt visad till dörren.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Då är det kanske inte en Breitling heller?..;-)
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Och din så kallade navitimer har fel färger samt konstig sekundvisare.
 

Galaxy

Rolex
Bezeln ser väl märklig ut på Navitimern också (men jag kan alldeles för lite om Breitling för att vara säker)? Att man har mage att visa sig på ett klockforum med dessa...
 

A.langeSöhne

Breitling
Är det nått form av "inträdes prov" det här eller? Är det nu jag måste gå till urmakaren å säga öppna boettlocket, lägg klockan bredvid dagens tidning tillsammans med äkthetsintyget för jag försöker bli medlem i ett forum på nätet...
 

wundlander

I know I look great in my Mustache
Är det nått form av "inträdes prov" det här eller? Är det nu jag måste gå till urmakaren å säga öppna boettlocket, lägg klockan bredvid dagens tidning tillsammans med äkthetsintyget för jag försöker bli medlem i ett forum på nätet...
Trist om du blivit lurad men med den stil du kör så vet du nog hur det ligger till är jag rädd.
 

k0ltrasten

The Bird
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Är det nått form av "inträdes prov" det här eller? Är det nu jag måste gå till urmakaren å säga öppna boettlocket, lägg klockan bredvid dagens tidning tillsammans med äkthetsintyget för jag försöker bli medlem i ett forum på nätet...


Om du nu är så säker, så posta en bättre bild så ska vi ge dig lite tells :)
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Är det nått form av "inträdes prov" det här eller? Är det nu jag måste gå till urmakaren å säga öppna boettlocket, lägg klockan bredvid dagens tidning tillsammans med äkthetsintyget för jag försöker bli medlem i ett forum på nätet...
Det kommer ju aldrig att ske, men visst, gör det och ta med dig Breitlingen. Gå till en auktoriserad säljare och inte någon hemmapulare.
 
Topp