• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

NATO - ris el ros ?

ErikGBG

Audemars
Proportionerna på rollen är helt upp åt väggarna.
1. Falsk
2. Produktionsfel, grattis du är rik
3. Du har nått slags jävla.bildförvrängningsprogram
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Anchorman-well-that-escalated-quickly.jpg
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ni verkar ju alla på hugget här ilf, gillar! Ska faktiskt försöka ta itu med några bilder etc och försöka göra er nöjda i själen..
Behövs det ens? Till och med jag ser att rolexkronan och "Rolex"-texten är alldeles för grov.

Du får gärna visa en annan navitimer med den färgkombinationen också för det finns inte så vitt jag vet.
 

Emil

Cartier
jag bara älskar detta forumet, tråden kommer att följas med spänning fram tills att bödlarna har skövlat...
 

hellbit

Cartier
Jag har ju också en 16610LV och jag ser ju också att tex x:et i Rolex inte ser rätt ut i förhållande till date som kommer under. Tyckte direkt den såg skum ut men är inte jätteduktig att se på en bild ifall det är äkta vara (bilder kan ju förvränga färger osv)
Men tänk om killen blivit lurad och på riktigt tror de är äkta. Jag känner isåfall för dig....
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Vi kan väl se vad vederbörande svarar innan karaktärsmordet fortgår. Det kan ju faktiskt vara så att ägaren blivit lurad, och då är det ju skittrist.

Om inte, så får det väl anses vara hyfsat omdömeslöst att försöka lurifaxas just här....och är det ett sånt där skönt riggat test av KS-kompetensen från fejkmakarhåll förtjänar det väl knappast mer än en gäspning... ;)
 

A.langeSöhne

Breitling
Om ni vill kan jag lägga upp en bild på alla klockor jag har i klockskåpet, så ni kan kapa dem med ist för att snacka natoband? =)
 
Topp