• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

NATO - ris el ros ?

Emil

Cartier
Best Replica Rolex Green Waved Leather Wood Watch Box

Rolex
1s.gif
1s.gif
1s.gif
1s.gif
1s.gif

http://www.anyreplicawatches.co/item.php?item_id=405
 

A.langeSöhne

Breitling
Ja är det inte så här, alla vi/ni borde bära äkthetsintyget runt armen ist för klockan. För i allas ögon är en välkänd (dyr) klocka ändå fejk..
 

ErikGBG

Audemars
Rolexen ÄR inte äkta, texten på tavlan sitter på fel ställe. Har du nu betalat för en äkta ska du kräva pengarna tillbaka. Har du köpt fake ska du bara skämmas.
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ja är det inte så här, alla vi/ni borde bära äkthetsintyget runt armen ist för klockan. För i allas ögon är en välkänd (dyr) klocka ändå fejk..

Upprepar... Är klockorna äkta eller är de fejk? Har du läst principerna/reglerna för forumet?

Vi orkar inte med fejkklockor. Vill du snacka natoband, kör på. Men utan bilder på fejkklockor. Ok?
 

16610

Patek
2-Faktor
Hmm inte så bra tänkt. Här finns personer som gillar klockor och vet vad äkta och falska är för någonting
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Ska vara såld ny -09 @ Rolex boutique paris enligt de gamla garanti papperen som medföljde. ref 16610 Z serie..
Ajdå, jag tror inte de gjorde en så kallad flat four så sent som 2009, de var väl de tidigare serierna som hade flat four. Kan ha fel, men någon annan kanske vet...

Vad är det för ROLEXBOX du lyckats få med?

Har du seriöst köpt klockan som äkta och betalt därefter tycker jag synd om dig, har du köpt klockan som fejk och vill "show off" här är du riktigt fel ute.

Du kan lura dina polare men på detta forum blir du snabbt avslöjad.
 

A.langeSöhne

Breitling
Förstår exakt vad ni alla hakar upp er på, en fejkad klocka drar skam över det kopierade hantverket. Är subben fejk så vet jag inte om det, men efter den här repan så lär jag kolla upp det (har faktiskt aldrig haft den inlämnad) Jag lägger upp en bild på de övriga uren i min lilla samling enligt önskemål, men fotar ej intyg på var å en (lägger naturligtvis inte upp cert på något över huvud taget på nätet) Har nån nått vettigt att säga om NATOBAND så välkomnar jag er! Det var endast därför jag satte mig vid datorn ikväll, detta påhopp var jag inte alls sugen på... God Natt på er alla!
 

Bilagor

  • P5140005.JPG
    P5140005.JPG
    184.4 KB · Visningar: 856

Helvetia

Cartier
Var köpte du klockan?

Beklagar om du blivit lurad, annars kan du snällt vända på klacken. Du hittar dörren själv.
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Jag tycker tyvärr att Nato i de flesta sammanhang känns väldigt mycket Daniel Wellington/Gant sommaren 2013. Så även på dina klockor.

Huruvida de sedan är äkta (vilket jag tyvärr inte tror) eller inte, och om du tror att de är äkta (vilket jag tyvärr inte tror) eller inte, låter jag vara osagt. Eller inte.
 

sveol

Cartier
Vad har cert med saken att göra? De fejkas lika friskt som klockorna...

Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
 
Topp