• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

NATO - ris el ros ?

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Förstår exakt vad ni alla hakar upp er på, en fejkad klocka drar skam över det kopierade hantverket. Är subben fejk så vet jag inte om det, men efter den här repan så lär jag kolla upp det (har faktiskt aldrig haft den inlämnad) Jag lägger upp en bild på de övriga uren i min lilla samling enligt önskemål, men fotar ej intyg på var å en (lägger naturligtvis inte upp cert på något över huvud taget på nätet) Har nån nått vettigt att säga om NATOBAND så välkomnar jag er! Det var endast därför jag satte mig vid datorn ikväll, detta påhopp var jag inte alls sugen på... God Natt på er alla!


Ingen dålig samling du har! Jag gillar också Breitling, kan du slänga upp en närbild på den längst upp till vänster? Den såg intressant ut. :)
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Förstår exakt vad ni alla hakar upp er på, en fejkad klocka drar skam över det kopierade hantverket. Är subben fejk så vet jag inte om det, men efter den här repan så lär jag kolla upp det (har faktiskt aldrig haft den inlämnad) Jag lägger upp en bild på de övriga uren i min lilla samling enligt önskemål, men fotar ej intyg på var å en (lägger naturligtvis inte upp cert på något över huvud taget på nätet) Har nån nått vettigt att säga om NATOBAND så välkomnar jag er! Det var endast därför jag satte mig vid datorn ikväll, detta påhopp var jag inte alls sugen på... God Natt på er alla!


Så du samlar på kopior, grattis! Behövs inte några närbilder för hade du haft den där samlingen av äkta så skulle du aldrig gått på att köpa en såna dåliga kopior som du slängde upp bilder på.
Eller möjligen om du vann på lotto förra veckan och bara slänger pengar omkring dig i ren desperation.
 

l.smallbone

Cartier
2-Faktor
hade tänkt delge forumet mina tankar om varför jag gillar zulu mer än Nato, och så snubblar jag på det här! (zulu känns rejälare, Nato känns lite mode/DW/Gant/Summerburstgenerationen)
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Men ska vi diskutera Nato så gillar jag det på dyckare, är väldigt praktiskt också om man är i vatten.
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
hade tänkt delge forumet mina tankar om varför jag gillar zulu mer än Nato, och så snubblar jag på det här! (zulu känns rejälare, Nato känns lite mode/DW/Gant/Summerburstgenerationen)

Håller med om att Zulu känns rejälare men min tanke var att tyg fungerar bättre i vatten än stål eller läder varesig Nato eller Zulu. Sedan väldigt tråkigt att TS skulle slänga upp taskiga kopior och försöka fiska på att de är något annat. Känns som någon replica-forum tönt som försöker få kredd för att kunna posta skräp på KS.
 

Gavve

Greven
2-Faktor
Förstår exakt vad ni alla hakar upp er på, en fejkad klocka drar skam över det kopierade hantverket. Är subben fejk så vet jag inte om det, men efter den här repan så lär jag kolla upp det (har faktiskt aldrig haft den inlämnad) Jag lägger upp en bild på de övriga uren i min lilla samling enligt önskemål, men fotar ej intyg på var å en (lägger naturligtvis inte upp cert på något över huvud taget på nätet) Har nån nått vettigt att säga om NATOBAND så välkomnar jag er! Det var endast därför jag satte mig vid datorn ikväll, detta påhopp var jag inte alls sugen på... God Natt på er alla!

Meeeer bilder. Aldrig sett en planet ocean med så smala bandhorn måste vara rare
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Lumepricken ser dessutom ut att vara påspritsad av en full bagare
Och boetten är någon slags maxi-case hybrid.
Ang. Nato-band så passar de bäst på äkta klockor
:)
Jag har hört helt andra stories om fulla bagare? Ska vara första valet till att montera lumeprickar på replika-klockor enl. säkra källor..
 

David

Bödeln
hade tänkt delge forumet mina tankar om varför jag gillar zulu mer än Nato, och så snubblar jag på det här!

Äkta 16610LV. Zulu. Funkar inte.

110918-Nylon.jpg
 

l.smallbone

Cartier
2-Faktor
Kan ha en thai Tag Heuer Link liggandes hos morsan och farsan som jag kan bidra med. Inköpt i Thai för 12 år sedan (alltså innan det blev coolt (att åka till Thailand, inte att ha fakeklockor))
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Förstår exakt vad ni alla hakar upp er på, en fejkad klocka drar skam över det kopierade hantverket. Är subben fejk så vet jag inte om det, men efter den här repan så lär jag kolla upp det (har faktiskt aldrig haft den inlämnad) Jag lägger upp en bild på de övriga uren i min lilla samling enligt önskemål, men fotar ej intyg på var å en (lägger naturligtvis inte upp cert på något över huvud taget på nätet) Har nån nått vettigt att säga om NATOBAND så välkomnar jag er! Det var endast därför jag satte mig vid datorn ikväll, detta påhopp var jag inte alls sugen på... God Natt på er alla!


Hehe vänta nu... Hehe är det en GANT som står på översta hyllan i mitten i rolexstället? På den bästa platsen i skåpet???

Eller är det ännu en limited edition Rolex-dressare med gummi? AquaRolex? Hähä
 
Topp