Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Nato textil online

Diskussion i 'Diskussion' startad av DalaKebab, 4 juni 2015.

1. DalaKebab
    Trådstartare

DalaKebab Bonde

Från:
    Stockholm
    Var köper jag Nato-band online som har mer textilkänsla än vinyl? Dvs lite "mattare" känsla.

2. slimjim

slimjim Rösten från Bro

Phoenix straps, finns bara ett original. Tyvärr så är utbudet av färger begränsat till grön,grå,svart och några randiga "Bondvarianter" i mörka färger.

3. DalaKebab
    Trådstartare

DalaKebab Bonde

Från:
    Stockholm
    Var hittar jag dem? I original. Inte nån kopia.

4. Anders W

Anders W Friends of KS

Från:
    Stockholm
    www.urtid.com ;)

slimjim gillar detta.
  5. mace

mace Stadsbo

Enklast är från mickie500 på ebay.co.uk. Han säljer direkt från fabriken. Billigare än urtid och ... de kommer fram.

Quaker gillar detta.
  6. M.L.

M.L. Friends of KS

Från:
    Jorden
    Sent svar.:D
    Men är man ute efter NATO med textilkänsla är detta rätt band (finns i fyra färger):
    http://www.stylechrono.se/sv/allaarmband/nato/
    Dyrt som tusan, men det med överlägset bäst tygkänsla (inte konstigt då det är 100% bomull), utan att vara allt för tjockt, av alla naton jag har.

Senast ändrad: 29 augusti 2016
    Eurenius och theargonaut gillar detta.
  7. DalaKebab
    Trådstartare

DalaKebab Bonde

Från:
    Stockholm
    Bättre sent än aldrig :) Tack!

M.L. och Gummo gillar detta.
  8. JCE

JCE Stadsbo

Från:
    Lielax
    Hej,
    Jag har även MOD Phoenix-Naton i min butik och kan köra -15% KS-rabatt om önskas. Slå mig ett PM ifall intresse finns.

theargonaut, plattfot, keroro och 3 andra gillar detta.
  9. DalaKebab
    Trådstartare

DalaKebab Bonde

Från:
    Stockholm
    Tack. Hittar dock inga som ser ut som ren textil...

10. 007

007 Friends of KS

Tack för tipset. Är inget stort fan av Nato. Just p.g.a. plastkänslan. Så gjorde en beställning av denna. Känns riktigt riktigt bra!
    'Phoenix' strapen åkte av direkt! Så blir nog ytterliggare en beställning av en annan färg. + För rktigt snabb leverans.(1dag)

M.L. gillar detta.
  11. theargonaut

theargonaut Friends of KS

Från:
    Sthlm
    Jag beställde två stycken från https://wristcandywatchclub.com/ efter tips av @visa i denna tråd... http://klocksnack.se/threads/natoband.59023/ Tack för det btw :) Fick dem idag (ca 5 arbetsdagars leveranstid), och de är mer tygkänsla i än många andra, lagom mjuka och rätt "matta", men kanske inte ren bomull. Bra beige sandfärg (INTE för mycket åt det gula hållet) på khakit. Fastsydda lite tunnare rundade ringar. Nog bland de bättre jag haft iaf. Mod Phoenix känns bra också, men är tunnare och lite blankare med mer vinylkänsla.

Phoenix på Aqualanden och khakit och det "skogsgröna" från Wristcandywatchclub...

Schysst shop du har @JCE btw :)

007 gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield