• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nato Tudor 79090 / Victorinox

Kloker

Cartier
Till min Victorinox följde det med ett grymt bra Nato armband med mer textilkänsla än de jag hittat annars, som är mer plastiga/glansiga i materialet.

Är det möjligtvis någon som vet om det går att hitta de mer bomullstygsaktiga Nato nånstans?

Slänger med lite bilder för att försöka visa skillnaden.

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg
 

Airman

KS Explorers Club
2-Faktor
Tycker oxå Victorinoxen är schysst, men läsbarheten måste vara riktigt dålig...
 

Cryssarn

Rolex
Zulu är lite mjukare har jag för mig, men även lite tjockare. Finns heller inte i så många färger. Vad har du för mått i åtanke?
 

M.L.

Vacheron
2-Faktor
Till min Victorinox följde det med ett grymt bra Nato armband med mer textilkänsla än de jag hittat annars, som är mer plastiga/glansiga i materialet.

Är det möjligtvis någon som vet om det går att hitta de mer bomullstygsaktiga Nato nånstans?

Slänger med lite bilder för att försöka visa skillnaden.

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg
Snygga! Vad är bredden på dessa?
 
Hej! Måste bara passa på att berätta att vi har riktigt bra priser på just dessa modeller (grön och svart), lite extra bra nu under helgen med 200:- extra rabatt med koden "klocksnack" :)
 

Jokkmokkswe

Cup of Jawa
2-Faktor
Ser ut som ditt Nato på Tudorn är av enklare kvalisort, köp ett kvalité Nato från t ex singular så får du lite mer feeling, det gröna såg läskigt blankt ut.
 

MrAndersson

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Till min Victorinox följde det med ett grymt bra Nato armband med mer textilkänsla än de jag hittat annars, som är mer plastiga/glansiga i materialet.

Är det möjligtvis någon som vet om det går att hitta de mer bomullstygsaktiga Nato nånstans?

Slänger med lite bilder för att försöka visa skillnaden.

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Kolla Phoenix Straps. Deras natos har lite mer textilkänsla. Dessutom orginalnatot.
 

M.L.

Vacheron
2-Faktor
Är det möjligtvis någon som vet om det går att hitta de mer bomullstygsaktiga Nato nånstans?
Detta är mer bomullstygaktigt (är i 100% bomull, så kanske inte så konstigt:rolleyes:).
Fanns tidigare på Stylechrono.se, men den sidan verkar inte fungera längre. Märket heter iaf Rhein Fils. Riktigt skön känsla på bandet.
00000000000000000000000000000000005-jpg.413121
0903a-jpg.381930
59288767-origpic-a675d2.jpg
 

KRICAR

Cartier
Pledge Member

Fan oxå 200 under helgen skrev du ju :p fundera när det inte vart nån skillnad när jag tänkte köpa en haha får va snabbare nästa gång! :)
 
Topp