• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Natoband - vilket ska man köpa?

Wiliamo

Panerai
@Royal Straps har superfina mjuka NATOs från Zuludiver. Föredomlig längd på dem!
@Josef B Säljer väldigt bra och lite strävare band som kunde vara en-två cm längre men som jag ändå är mycket nöjd bed. Fantastisk bredd på utbudet och snabb hantering.
Mina favvossar kommer dock från Rob på Monsterwatches.eu. Sträva, hårda och långa av märket Robelin. Om man ändå ska köpa något från karln är det bara att lägga till några direkt.
Vill också slå ett slag för @Josef B! Grymma band, billigt och som du säger - snabb hantering. Sen är han riktigt trevlig också vilket alltid är ett plus :)
 

Urfunktion

Cartier
2-Faktor
Jag blandar bättre från @Singular och @Royal Straps med billiga i färger som jag tycker om men inte är säker på att jag kommer att använda så mycket från cheapestnatostraps. På bilden syns bland annat SKX007 på rött Nato.
image.jpeg
 

M.L.

Vacheron
2-Faktor
Jag gillar dessa från Natostrapco: http://natostrapco.com/collections/all-watch-straps/nato12inch De är lite länge och har köpt de som är lite tjockare (1,5mm). Så det blir Zulukänsla med natohardware (tycker zuluringarna oftast blir lite klumpiga). De bygger naturligtvis lite på höjden vilket inte tilltalar alla, men jag har klippt av flärpen på några så det blir helt perfekt. Sen har jag Natos från en massa tillverkare och de flesta funkar.
0514-jpg.316346
na2-a-jpg.308141
 
Topp