Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Natoband

Diskussion i 'Diskussion' startad av tha rock, 17 augusti 2016.

1. tha rock
    Trådstartare

tha rock Bonde

Tjena!
    Är inne på köpa nato och/eller perlon band!
    Vill dock ha av god kvalite! Dvs om (nato), gjort i nylon, limmade hål så att det inte fransar sig, och fast sydda ringar.

Skriv gärna var ni köper era natoband/perlon band om ni har band av bra kvalite!

Har själv hittat natoband.nu men vet inte hur deras band är. Så om nån köpt därifrån och är nöjd hojta gärna till!

2. Singular

Singular Företag Forumsponsor

Det finns en forumsponsor med väldigt fina band... ;)

Urkvinnan, Wozzor, Hillarn och 3 andra gillar detta.
  3. tgadler

tgadler Bonde

Tänkte beställa ett gäng band från er, men såg att premium nato inte fanns i lager. Är de tillfälligt slutsålda eller är det era andra nato-band som gäller?

4. Singular

Singular Företag Forumsponsor

Kommer efter lång väntan på nytt om en vecka - producenten hade schabblat till det med metalldetaljerna. Vill du att jag meddelar dig när de är i lager?

5. Quaker

Quaker Friends of KS

Sök på ordet Phoenix här på forumet.

tha rock gillar detta.
  6. North

North Stadsbo

Från:
    ストックホルム
    theargonaut och tha rock gillar detta.
  7. tha rock
    Trådstartare

tha rock Bonde

Jag antar att ni bara då säljer natoband av bra kvalite? Med vad jag ville ha (limmade hål, fastsydda ringar och gjorda av nylon)??
    :D

8. tha rock
    Trådstartare

tha rock Bonde

Tack för tips! Vet du varifrån företaget kommer? Tänker på om det är EU land eller ej. Vill hellst slippa extra tull och moms

9. tha rock
    Trådstartare

tha rock Bonde

Monkeyswag hade modeller som ser exakt lika dana ut som från natoband.nu, antar att dem köper in från samma ställe. Alltså att natoband.nu också har bra kvalite på sina saker :D

10. North

North Stadsbo

Från:
    ストックホルム
    Tror de är baserade i England. Här är en liten recension om Phoenix; http://klocksnack.se/threads/jakten-på-det-perfekta-natobandet.48601/

från Natoband.nu
    och från Phoenix

tha rock och Wiliamo gillar detta.
  11. Wiliamo

Wiliamo Präst

Klart du ska köra på Phoenix - the åriginal. De billigare Kinaproducerade nylonbanden är verkligen inte ens värda att jämföra enligt mig.

theargonaut, North, wojtecki och 2 andra gillar detta.
  12. visa

visa Torpare

Tjena!
    Kan rekommendera https://wristcandywatchclub.com/
    Köper mina natos därifrån och är väldigt nöjd! Banden är mjuka och tåliga, fastsydda ringar samt limmade hål så de inte fransar. IMG_2366.JPG

tha rock och theargonaut gillar detta.
  13. KarlTor

KarlTor Torpare

Från:
    Östergötland
    Natoband.nu är väl hyfsade tycker jag. Men man känner att de bara är just 100kr man lagt på bandet...

tha rock gillar detta.
  14. slimjim

slimjim Rösten från Bro

Man kan ju köpa alla färger de har (phoenix) Och sen komplettera med fler färger från singular! :angel:

Wiliamo gillar detta.
  15. Wiliamo

Wiliamo Präst

Like u

16. slimjim

slimjim Rösten från Bro

:smug:

17. tha rock
    Trådstartare

tha rock Bonde

Köpte ett från natoband.nu. Ja det märks att det bara kostar 100spänn. Ringarna är fastlimmade istället för sydda. Synd men ändå helt ok till ett bra pris.

Mårtenssons ur Brookfield