• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Natos, Zulu, gummi vs länk = 0 - 1

Safor

Omega
Tja! Varje gång jag byter länken till något annat snyggt och fint (nato, zulu, gummi) så dröjer det inte länge innan den där jävla länken åter är monterad igen på klockan. Ibland inte ens mer än några timmar. Helt sjukt! Det ser ju så nice ut men känns ju så fel.

Natos, Zulu, gummi vs länk = 0 - 1

784e1b160d64b141f0a83e8bbea9f3b4.jpg


Hut är det för er?
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Tja! Varje gång jag byter länken till något annat snyggt och fint (nato, zulu, gummi) så dröjer det inte länge innan den där jävla länken åter är monterad igen på klockan. Ibland inte ens mer än några timmar. Helt sjukt! Det ser ju så nice ut men känns ju så fel.

Natos, Zulu, gummi vs länk = 0 - 1

784e1b160d64b141f0a83e8bbea9f3b4.jpg


Hut är det för er?
Kul att köra nått annat ibland men i det stora hela vinner länk alltid i min bok.

Edit: gäller då för klockor som kommer på länk. Inte så att jag tar en dressare som bara säljs på läder och letar efter länk att slänga på.
 

Jonulf

Audemars
2-Faktor
Länk är alltid länk helt enkelt. Alltid kul att variera men i slutändan vinner den allt som oftast.
En regel som nästan aldrig har några undantag men här är undantaget som bekräftar regeln:)
image.jpg
 
Topp