• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Navajotråden

Karatekid

Vacheron
2-Faktor
Har vi något indiansilver på forumet? Det ser jäkligt salt ut, tänkte ta och prova det när jag hittat nåt passande.
Upp med bilder ni som har :)
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
image.jpg
image.jpg
image.jpg
 

Tripeiro.

Rolex
2-Faktor
Har dessa något annat namn än navajo? Kollade ebay men utbudet var inte direkt stort, men det kanske är precis så det ska vara?
 

Simpatico

Rolex
Har en förkärlek till dom här banden.
Dom är ju så grymt coola. Får gör slag i saken och jaga på ett.
Frågan är ju bara till vilken klocka.
 

Fabian

Patek
2-Faktor
någon som har ett extra och säljer? vet inte om jag kommer hinna få hem ett från ebay innan avresa om 2v. (ska vara borta länge).
 

Karatekid

Vacheron
2-Faktor
Men har du någon idé om vilken klocka det blir eller kör du på @Aurum s linje?
Ska nog köra det på en vanlig 5513 :)
samma här! om du hittar två kan vi köpa tillsammans.
Absolut, säger till om jag hittar nåt coolt!
Vad är det ni letar efter egentligen? finns ju en uppsjö, men de är för dyra eller?
Jag vill ha nåt coolt samtidigt som det är lite färgglatt och det ska se ut som ett klockan, dvs tapered lite och inte som ett armband. Ditt funkar bra för du kör rektangulärt ur:)
 
  • Like
Reactions: PJW

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Ska nog köra det på en vanlig 5513 :)

Absolut, säger till om jag hittar nåt coolt!

Jag vill ha nåt coolt samtidigt som det är lite färgglatt och det ska se ut som ett klockan, dvs tapered lite och inte som ett armband. Ditt funkar bra för du kör rektangulärt ur:)
Ser det inte riktigt framför mig, har du sett ett du gillar? Bild?
 

Fabian

Patek
2-Faktor
Vad är det ni letar efter egentligen? finns ju en uppsjö, men de är för dyra eller?


Haha, tror det. Jag sitter också å snålar. Men vafan 1000-2000 för gammalt hantverk å silver är ju inte dyrt.


Ska nog köra det på en vanlig 5513 :)

Absolut, säger till om jag hittar nåt coolt!

Jag vill ha nåt coolt samtidigt som det är lite färgglatt och det ska se ut som ett klockan, dvs tapered lite och inte som ett armband. Ditt funkar bra för du kör rektangulärt ur:)


Jag är också e snålis! Sen tyckte jag många var fula sist jag plöjde igenom eBay. Vill precis som karatekid också kör det på min 5513.
 

Fabian

Patek
2-Faktor
Jag snålade också men hittade ett i hög kvalitet till bra pris. Tycker ju de stela är koolast, Angelos Tudorsub sitter riktigt bra på sin.

https://instagram.com/p/zmavduuplf/

Tycker också att de stela är absolut coolast. Iallafall är de med flex vidriga. Hade man varit händig hade man säkert kunna köpa ett med flex men monterat på annan typ av låsmekanism, tex från ett gammalt Natoband.
 
Topp