Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Neeeeeeeeeeeej!!!!

Diskussion i 'Diskussion' startad av Chuck, 10 december 2015.

1. Chuck
    Trådstartare

Chuck Friends of KS

Vaffan gör jag, gjorde fajitas det blev 4-5 stora till det diskade direkt efteråt , glömde att alla divers är sålda. Är det bara o riva samt lufta?!!
    image.jpeg

2. Taxman

Taxman Friends of KS

Ajajaj! Funkar det att lägga den i en påse med ris? Annars tror jag det är bäst att plocka isär och få bort vattnet ordentligt.

Chuck gillar detta.
  3. jabla

jabla Förgöraren

Från:
    Helsingborg
    :meh::confused:
    ?????

Chuck gillar detta.
  4. Pewe

Pewe Torpare

Eller om du har några gamla skokartonger eller något annat med Silica Gel?

Sandkvist och Chuck gillar detta.
  5. Chuck
    Trådstartare

Chuck Friends of KS

Jag river nu direkt, har faktiskt silica gel tack för tipset ffs den tavlan är min skatt!

Pewe gillar detta.
  6. FilipF

FilipF Biskop

Från:
    Stockholm
    Nej!!
    Hörde att det med ris bara funkar på telefoner. Det ska locka till sig kineser som sen fixar telefonen..
    (gu, förlåt! Fördomsfullt och helmskt på alla sätt.. Men kunde inte låta bli ;))

Riva och lufta skulle jag köra på!

Limph, Eurenius och Chuck gillar detta.
  7. oscarA

oscarA Torpare

Jobbigt läge! ! Jag lade ner min i ris samt tillförde värme genom solljus, men lägg den på ett element i 3/4 dagar.
    Funkade för mig tillslut :)

Chuck gillar detta.
  8. eriksson850

eriksson850 Friends of KS

Från:
    烏普薩拉
    Plocka ut verket ur boetten, sedan lägger du verket i en lufttät burk (typ en ren matlåda) ett dygn eller så.
    Förhoppningsvis är det väl bara varm kondens som sipprat in vid kronan, eller vet du att du doppat hela klockan i vattenet?

Chuck gillar detta.
  9. Chuck
    Trådstartare

Chuck Friends of KS

image.jpeg

Såja klockan riven, ligger i ett glas där luft kommer in genom fogens springor. Får ligga där tills imorgon sen flyttas hon vidare.
    Jäklar vilken panik man får :D

10. eriksson850

eriksson850 Friends of KS

Från:
    烏普薩拉
    det behöver inte komma in luft, bara risk att damm och smuts slinker in till verket.
    om den står relativt varmt kommer ju fukten att dunsta och sätta sig på insidan av glaset.

Chuck och Tomas Eriksson gillar detta.
  11. Jonte73

Jonte73 Friends of KS

Faakkk !!

Chuck gillar detta.
  12. Gummo

Gummo Joker

Från:
    Stockholm
    Shit, trist:( Du borde nog lämna in den, rengöra och olja ordentligt så det inte blir korrosion.

Chuck gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield