• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Neowatches svarar ej

vistor

Omega
Hej!

Har sedan juni månad detta år försökt att komma i kontakt med www.neowatches.se via telefon samt mail, fick ett svar efter cirka en månad att dem skulle ringa upp mig men detta skedde aldrig.
Har mailat några gånge efter detta och försökt att få svar men det verkar omöjligt.

Det hela gäller ett garantiärande eller försärkringsärande som jag fick med dem i samband med dem när jag köpte min klocka där.

Hur ska jag gå tillväga? Min försäkrings och garantitid går snart ut, och det är rent sagt sjukt irriterande att de inte svarar.

Mvh
 

Man

Rolex
Hej!

Har sedan juni månad detta år försökt att komma i kontakt med www.neowatches.se via telefon samt mail, fick ett svar efter cirka en månad att dem skulle ringa upp mig men detta skedde aldrig.
Har mailat några gånge efter detta och försökt att få svar men det verkar omöjligt.

Det hela gäller ett garantiärande eller försärkringsärande som jag fick med dem i samband med dem när jag köpte min klocka där.

Hur ska jag gå tillväga? Min försäkrings och garantitid går snart ut, och det är rent sagt sjukt irriterande att de inte svarar.

Mvh
Det låter ju som riktigt dålig stil. Jag känner inte till dem men jag lär heller inte handla av dem...

Av ren nyfikenhet, vad hände egentligen med din klocka? Vad var det för klocka? Bara så jag undviker att köpa en likadan till mig själv...

Hoppas att det löser sig för dig.
Mvh
 
Topp