vistor
Omega
Hej!
Har sedan juni månad detta år försökt att komma i kontakt med www.neowatches.se via telefon samt mail, fick ett svar efter cirka en månad att dem skulle ringa upp mig men detta skedde aldrig.
Har mailat några gånge efter detta och försökt att få svar men det verkar omöjligt.
Det hela gäller ett garantiärande eller försärkringsärande som jag fick med dem i samband med dem när jag köpte min klocka där.
Hur ska jag gå tillväga? Min försäkrings och garantitid går snart ut, och det är rent sagt sjukt irriterande att de inte svarar.
Mvh
Har sedan juni månad detta år försökt att komma i kontakt med www.neowatches.se via telefon samt mail, fick ett svar efter cirka en månad att dem skulle ringa upp mig men detta skedde aldrig.
Har mailat några gånge efter detta och försökt att få svar men det verkar omöjligt.
Det hela gäller ett garantiärande eller försärkringsärande som jag fick med dem i samband med dem när jag köpte min klocka där.
Hur ska jag gå tillväga? Min försäkrings och garantitid går snart ut, och det är rent sagt sjukt irriterande att de inte svarar.
Mvh