Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Neowatches svarar ej

Diskussion i 'Diskussion' startad av vistor, 12 september 2014.

1. vistor
    Trådstartare

vistor Bonde

Hej!

Har sedan juni månad detta år försökt att komma i kontakt med www.neowatches.se via telefon samt mail, fick ett svar efter cirka en månad att dem skulle ringa upp mig men detta skedde aldrig.
    Har mailat några gånge efter detta och försökt att få svar men det verkar omöjligt.

Det hela gäller ett garantiärande eller försärkringsärande som jag fick med dem i samband med dem när jag köpte min klocka där.

Hur ska jag gå tillväga? Min försäkrings och garantitid går snart ut, och det är rent sagt sjukt irriterande att de inte svarar.

Mvh

2. Man

Man Borgare

Det låter ju som riktigt dålig stil. Jag känner inte till dem men jag lär heller inte handla av dem...

Av ren nyfikenhet, vad hände egentligen med din klocka? Vad var det för klocka? Bara så jag undviker att köpa en likadan till mig själv...

Hoppas att det löser sig för dig.
    Mvh

Mårtenssons ur Brookfield