• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

New in!

ZQT

The Banker
2-Faktor
Tjena grabbar! Äh, fan jag skippar öppningsskiten och kör pang på bara! Är sjukt nöjd, trodde aldrig att jag skulle köpa men se på fan... Ibland får man infall.

Tack till yonsson för massa hjälp med frågor och översättande från japanska!


022KUmz.jpg


aDGJx84.jpg



Bmyxbdv.jpg
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Okej, ingen kan köra en beige kopia på samma April-skämt igen, vore sjukt sinnesslött och tråkigt, så: Grattis! Det där är en mycket snygg Seiko!

Kul med en breddning på samlingen och en till GMT!
 

Khaleesi

Omega
Okej, ingen kan köra en beige kopia på samma April-skämt igen, vore sjukt sinnesslött och tråkigt, så: Grattis! Det där är en mycket snygg Seiko!

Kul med en breddning på samlingen och en till GMT!


1a April är helt jävla efterblivet.

OnT Jag älskar GS, men vet inget om dom. Vad behöver man betala för en shysst sportdressare? 10k? Mindre?
Beställer man en ny från Japan eller ska jag leta beggat?
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
1a April är helt jävla efterblivet.

OnT Jag älskar GS, men vet inget om dom. Vad behöver man betala för en shysst sportdressare? 10k? Mindre?
Beställer man en ny från Japan eller ska jag leta beggat?
Beror ju helt på modell. Kvartarna kostar 20' i Sverige, sedan blir det bara dyrare. Kolla watchrecon.com för begpriser.
 
Topp