• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

New York resereportage...

BOTL

Panerai
Tack för att man fick följa med på denna resa, Skydwellern är tamigfan den snyggaste klockan och vinner jag på lotto eller tydligen blir målare ska jag skaffa mig en sån!
 

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
Grymt reportage. Tack för att du delar med dig. Angående NY så tycker jag staden är sjukt överskattad. Var där för en månad sedan och åkte faktiskt hem en aning besviken.
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Schysst reportage, tackar för den!
Vilka hade bäst burgare? Alla säger olika..


Har hunnit utforska en del och min subjektiva lista är:

(Visserligen spelar vissa i olika liga och utförande men går man på bara burgare och originalitet och struntar i omgivning/upplevelse/tillbehör osv)

1. Shake Shack
2. The Spotted Pig
3. Corner Bistro
4. Bareburger
5. Burger Fi
6. Umami burger
7. Five napkin burger
8. Five guys burger

Har en hel del som man ska undvika också, där Whitmans är den "mest kända" som var helt värdelös.
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Riktigt kul att få ta del av!

Jag gillade allt men blev nästan mest impad av flygningen. Jag har flugit en hel del i mitt liv men alltid i "monkey class" nästa gång man åker långt blir det fan till att öppna lädret så man får plats med benen oxå. :woot:
 
Topp