• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nexus

Wi

NLA
2-Faktor
Jag bjöd på godis och seiko i min bil. Nexus nappade, snackade trevligt och betalde.

Goodguy
 

laketwig

Patek
2-Faktor
Lucky Luke är rent slö jämfört med den snabbhet som Nexus för över pengar till en säljares konto. Han är dessutom genomtrevlig att ha att göra med. Rekommenderad goodguy!
 

Onelund

Rolex
snabbt skickat och i utlovat skick

Nexus är topnotch mao

du får en stekande video som tack för en god affär

 

watchwelder

Friends of KS
Blev tyvärr ingen F2F affär pga tågkaos från min sida. Men när det var bestämt att klockan skulle skickas så var det snabba ryck på säljaren. Jag är mer än nöjd!
Funderar du på att göra affärer med Nexus, tveka inte, en riktigt Goodguy!

Mvh
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Har gjort en mycket trevlig affär med Nexus, stenhårda Glyciner bytt ägare under riktigt trevliga former. Kul dialog, blixtsnabb betalning och tvärsäker leverans. 100 % GOOD GUY!
 

Ploprof

Panerai
2-Faktor
Bytt strap mot dykargubbe (Självklart en svincool Panerai-staty)
Och det gick hur smidigt som helst :)

Nexus rekommenderas starkt, bara massa +++++

Peter
 

Cryssarn

Rolex
köpte precis en klocka runt 10 000 kr klassen.
Trevlig kille som jag gärna hade surrat vidare med. Svarar snabbt och trevligt på pm. 100% goodguy...tveka inte
 

Cryssarn

Rolex
Nexus är en riktig hedersknyffel @Cryssarn jag går i god för honom sju dagar i veckan
jo jag har träffat och gjort affärer med honom förut. riktigt bra kille ;) nu var jag ute efter att köpa en klocka av honom, men han svarade inte på PM och gjorde senast ett inlägg i mars. lyckades dock hitta hans nummer så jag fick tag på honom :)
 
Topp