• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ngn här som budade/köpte Aerospace på Blocket idag?

Ricrob

Patek
Kom precis att tänka på att jag drogs in och drog mig ur en privat budgivning på en Breitling Aerospace i morse. Det handlade om en blåtavlad 90-talare som lades ut för 5k, varpå jag messade (eftersom det var hyfsat tidigt) och frågade om den fanns kvar. Fick svar ngn timme senare att killen vaknat och sett ett tiotal mess och missade samtal och ville därför ha in bud. Jag svarade att det var kul för honom och undrade vad högsta låg på och fick veta att det då var 5600:-. Jag messade inget mer men som sagt, kom precis på att det kunde vara kul att höra om ngn här vet vad som hände sedan eller rent av sopade hem den?

Den är f.ö. borta från Blocket såg jag nu, så såld är den.

Inget om ngt eller ngn för att klargöra, säljaren gör som han vill och dessutom var han trevlig i skrift.
 

Wi

NLA
2-Faktor
Jag var i kontakt med honom och fick samma svar som dig. Uppskattar inte dessa plötsliga budgivningar så jag svarade inte
 

mega

Rolex
Såg också annonsen och blev lite sugen. Trots det låga priset så avstod jag pga avståndet, men var bra sugen...
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Såg den också, tänkte direkt att han kommer bli nedringd osv.
Tråkigt att inte bara ta den första som hörde av sig och sälja för utsatt pris.
 

reffen

Omega
Jag var i kontakt med honom på mail och fick samma svar.. att det var budgivning och budet låg på 5600:- men då la även jag ner det =)
 

Sullstrom

Panerai
2-Faktor
Haha även jag var nära på att höra av mig då priset var bra men skippade då det kändes lite för bra..
 
Topp