Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Ngn som äger en Iwc Porsche 500 ref 3523 här på forumet ?

Diskussion i 'Diskussion' startad av MacRulez4ever, 23 december 2014.

1. MacRulez4ever
    Trådstartare

MacRulez4ever Biskop

Funderar på att köpa en, men den kan va för liten. Kanske tom upplevas
    mer som en damklocka.
    Boetten är bara 34mm plus att de sitter en vridbar ring på som bygger.
    Vilket gör att glasytan blir markant mycke mindre.

Om ngn har en hade jag gärna kikat på den om tillfälle ges, innan man slår till !!

ImageUploadedByTapatalk1419326665.947543.jpg

2. Donkii

Donkii Catch me if you can!

Från:
    Östersund
    Jag har haft en och jag gillade en inte. Kändes alldeles för liten då den saknade bandhorn bland annat

3. DrDre

DrDre Friends of KS

Jag har aldrig ägt någon däremot kollat en del på storebrodern 2000. IMHO en de moderna klassikerna bland dykarklockor. Jag läste en hel del och det som en del klagade över var länken. Länken på "din" ser ut att vara ganska lik den på 2000, så mitt tips skulle vara att ta en extra titt just på länken. Det är säkert inte särskilt enkelt eller billigt att få tag i extra länkbitar, så kolla upp så att den är tillräckligt lång också.

4. MacRulez4ever
    Trådstartare

MacRulez4ever Biskop

Jag har små spinkiga händer och handleder så på mig kanske den funkar ;) annars kanske den blir för liten precis
    som du säger. Bandhornen har jag inte ens tänkt på haha

Ja vi får se hur de blir !

5. MacRulez4ever
    Trådstartare

MacRulez4ever Biskop

Ne extra delar lär inte va lätt att hitta, en helt klart viktig bit man får ta hänsyn till.....

Fast jag tycker den är jävligt cool , fast storebrorsan är ju klart mycke fetare. Löjligt mycket dyrare också!

6. Donkii

Donkii Catch me if you can!

Från:
    Östersund
    Jag har nog inte mycket större än dig men det är nog ingen klocka du kommer att behålla speciellt länge och den kan bli svår att bli av med så jag skulle nog rekommendera dig att avstå, speciellt då du inte fått chansen att prova den

7. Aurum

Aurum Gubbsnygg

Har testat den och den är som Donkii säger liten då den saknar bandhorn. Ångrar mig iofs lite att jag inte köpte men hade nog inte stannat länge.

8. MacRulez4ever
    Trådstartare

MacRulez4ever Biskop

Fan är de så illa , måste Buy & Try bara för de. Ifall jag får den till ett hyffserligt pris [emoji85]

9. MacRulez4ever
    Trådstartare

MacRulez4ever Biskop

Ngn som har en 2000 kanske? [emoji12]

Mårtenssons ur Brookfield