• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

NHL 16 eller tidigare, på PS4, "online" tråden...

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Vet om den andra tråden, men här tänkte jag skapa en tråd för oss som bara nördat, snöat in oss på NHL på PS4 och PS3 har spelen från långt tillbaka. Naturligtvis är alla som känner sig manade välkomna att spela NHL online oavsett nörderi av spel.

Då jag kommer vara sjukskriven i 6 veckor minst, så kommer jag att ha mycket fritid. Så vad kan vara bättre tidsfördriv än att spela lite online mot andra nördar från forumet. Nu är det så att jag har ett konto, men glömt bort hur det funkade när man skulle spela mot varandra online, för det var fyra år sedan sist. Ni som vill och har lust att spela, kan ju tala om hur vi skall gå tillväga.

Så hur gör man för att spela?!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Finns det ingen som vill ge mig en liten lektion i NHL online :nailbiting::wideyed::mad::smug::cool::p?! Fattar att ingen är ledig just precis nu, men ikväll eller någon annan kväll kanske.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Får väl kanske fixa NHL. Nötte NHL 94 till Sega Mega Drive kommer jag ihåg. Sen blev det väl några versioner till PS1 också.

PlayStation+ behöver du för onlinelir. Går att köpa i PlayStation Store eller random gamingbutik.

OK, får se till att skaffa det då, men inte behövde man något playstation plus för 4 år sedan, då var det väl bara och spela. eller minns jag helt fel, kan ju va så, då jag inte ens kommer ihåg hur man kommer igång! Såg att @Linkan spelar NHL 16, är det något du fortfarande håller på med?!
 

Linkan

Rolex
OK, får se till att skaffa det då, men inte behövde man något playstation plus för 4 år sedan, då var det väl bara och spela. eller minns jag helt fel, kan ju va så, då jag inte ens kommer ihåg hur man kommer igång! Såg att @Linkan spelar NHL 16, är det något du fortfarande håller på med?!
Ja jag har fortfarande men spelar inte det så mycket men man kan alltid lära ut ;)
 
OK, får se till att skaffa det då, men inte behövde man något playstation plus för 4 år sedan, då var det väl bara och spela. eller minns jag helt fel, kan ju va så, då jag inte ens kommer ihåg hur man kommer igång! Såg att @Linkan spelar NHL 16, är det något du fortfarande håller på med?!
Precis. Det kom väl som nytt när PS4 kom. Annars var ju alltid övertaget mot xbox just att det var gratis att spela online.
 
Topp