• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

NHL 2016

Fredde76

Omega
Väntar på utomhusmatchen mellan Minnesota och Chicago som sänds efteråt, blir nog en upplevelse, synd att man inte är där.
Håller på Boston annars, dom får gärna lyfta bucklan i år.
 
Undra om Capitals slutspelsspöke skall släppa i år. De går ju ganska bra.
Trodde Stars var på gång men känns som att de tappat lite senaste månaden.
Håller ju Sabres annars sedan tidigt 90-tal så man kan ju inte kalla mig medgångssupporter i varje fall...
 

Linkan

Rolex
Dessa tre är på kontoret
image.jpg
 

Ponlarsson

Panerai
Följde NHL mer när jag var yngre, då var det Boston som gällde, mycket på grund av Dropkick Murphys.

Ska till Florida om en knapp månad och har bokat biljetter till Panthers - Maple Leafs. Enda matchen som är när vi är där, hade varit roligare med nått svensklag men kul att se Jagr iaf.
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Bumpar lite, men Stanley Cup-slutspelet har ju helt kommit i skymundan för EM i fotboll.
Värdiga mästare och det är svårt att inte sympatisera Med Carl Hagelin som verkar vara en riktigt ödmjuk och jordad kille.
De eventuella känslorna av misslyckande när han blev borttradad från Rangers lär ju vara som bortblåsta nu :)
 

SSL

Audemars
Sharks är mitt nattjobblag. Såg majoriteten av alla slutspelsmatcherna och i finalen var Pittsburgh klart bättre. Sharks var alldeles för tunga. Sen blev Hertl skadad också som spelat med Thornton och Pavelski hela säsongen i förstakedjan så det gjorde att alla kedjorna fick göras om i finalserien.

Bengan och Hagelin är värdiga vinnare.
 
Topp