• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ni kan alla sluta leta!

Josef B

Bestraffaren
Re: Sv: Ni kan alla sluta leta!

Camo00 skrev:
jonte178 skrev:
Tjenare!

Schyst forum!
Får se om den här är bättre än de andra döda sidorna ;)

Tänkte bara meddela att jag måste ha gått till varenda punkt för att hitta de klockor jag velat ha och blivit så sjukt trött på alla typiska försäljare som gör allt bara för att sälja på en sina varor. Och jag tror att det inte bara är jag som blivit utsatt för det!?

Häromdagen var jag dock inne på Luxurywatches i Stockholm och har nog aldrig gått ifrån ett köp så nöjd.
Tony (han som jobbar i butiken) måste nog ha varit den skönaste killen jag mött! Inget jävla typiskt försäljarsnack utan allt handlade om att jag skulle bli nöjd.

Måste ge den här en 10a!
Skön personal, tunga klockor, stort utbud och GRYMMA priser.

Någon som hittat något bättre än så? :)

Jag är alldeles för mycket cyniker för att tolka ett sådant här första inlägg som något annat än ett löjligt PR-försök...

Japp,
visst är Tony på Luxurywatches helt ok trevlig, men att han är billig på begagnat eller nya klockor, njaae. Gråhandlare är gråhandlare. Han tjänar rätt bra med flis med tanke på vad han ger sin son för klockor ;)
 

Ljuv

Omega
Re: Sv: Ni kan alla sluta leta!

Josef B skrev:
Camo00 skrev:
jonte178 skrev:
Tjenare!

Schyst forum!
Får se om den här är bättre än de andra döda sidorna ;)

Tänkte bara meddela att jag måste ha gått till varenda punkt för att hitta de klockor jag velat ha och blivit så sjukt trött på alla typiska försäljare som gör allt bara för att sälja på en sina varor. Och jag tror att det inte bara är jag som blivit utsatt för det!?

Häromdagen var jag dock inne på Luxurywatches i Stockholm och har nog aldrig gått ifrån ett köp så nöjd.
Tony (han som jobbar i butiken) måste nog ha varit den skönaste killen jag mött! Inget jävla typiskt försäljarsnack utan allt handlade om att jag skulle bli nöjd.

Måste ge den här en 10a!
Skön personal, tunga klockor, stort utbud och GRYMMA priser.

Någon som hittat något bättre än så? :)

Jag är alldeles för mycket cyniker för att tolka ett sådant här första inlägg som något annat än ett löjligt PR-försök...

Japp,
visst är Tony på Luxurywatches helt ok trevlig, men att han är billig på begagnat eller nya klockor, njaae. Gråhandlare är gråhandlare. Han tjänar rätt bra med flis med tanke på vad han ger sin son för klockor ;)


Hans son brukar enbart bära klockor som han har till försäljning mig veterligen.
 

Josef B

Bestraffaren
Re: Sv: Ni kan alla sluta leta!

Ljuv skrev:
Josef B skrev:
Camo00 skrev:
jonte178 skrev:
Tjenare!

Schyst forum!
Får se om den här är bättre än de andra döda sidorna ;)

Tänkte bara meddela att jag måste ha gått till varenda punkt för att hitta de klockor jag velat ha och blivit så sjukt trött på alla typiska försäljare som gör allt bara för att sälja på en sina varor. Och jag tror att det inte bara är jag som blivit utsatt för det!?

Häromdagen var jag dock inne på Luxurywatches i Stockholm och har nog aldrig gått ifrån ett köp så nöjd.
Tony (han som jobbar i butiken) måste nog ha varit den skönaste killen jag mött! Inget jävla typiskt försäljarsnack utan allt handlade om att jag skulle bli nöjd.

Måste ge den här en 10a!
Skön personal, tunga klockor, stort utbud och GRYMMA priser.

Någon som hittat något bättre än så? :)

Jag är alldeles för mycket cyniker för att tolka ett sådant här första inlägg som något annat än ett löjligt PR-försök...

Japp,
visst är Tony på Luxurywatches helt ok trevlig, men att han är billig på begagnat eller nya klockor, njaae. Gråhandlare är gråhandlare. Han tjänar rätt bra med flis med tanke på vad han ger sin son för klockor ;)


Hans son brukar enbart bära klockor som han har till försäljning mig veterligen.

Härligt att veta! Här ska smiskas!
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Detta va alltså ett försök till marknadsföring för luxury watches? Stackarn att han inte kom på något bättre :?
 

Ricrob

Patek
JakobZ skrev:
Detta va alltså ett försök till marknadsföring för luxury watches? Stackarn att han inte kom på något bättre :?

Fast som du vet så är all reklam bra reklam och dessutom gratis, så så illa var/är det ju inte..
 

Pappi

Bib Fortuna
2-Faktor
Re: Sv: Ni kan alla sluta leta!

JakobZ skrev:
Detta va alltså ett försök till marknadsföring för luxury watches? Stackarn att han inte kom på något bättre :?
+1 på den. Bättre om de väljer att sponsa forumet. Det skulle ge dem mer cred. Det verkar ju inte vara så att folk direkt ogillar företaget...
 

Merlin

Vacheron
2-Faktor
Tror inte att företaget i fråga har valt ödmjuke Örjan som sin ambassadör. Inte frivilligt i alla fall;)
 
Topp