• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ni som känner igen känslan...

ZQT

The Banker
2-Faktor
... Fyfan vilken pärs! Herregud, GE MIG KLOCKAN!!!! :woot: :woot:

6DzLi0a.png
 

KalleKnuda

Cartier
Man är verkligen inte snäll mot sig själv när man sitter och trackar paketet sådär, det kliar så fruktansvärt i fingrarna!
 

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Ska bli skönt att snart få välkomna dig i klubben?! :cigar: :D

Väntar ocks in nytt så ja, jag vet hur det känns. :arghh:
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Haha, welcome to the club ;) Självplågeri!
Jag kanske får se mig själv som en serie-självplågare ;)

jWsC5WF.png


 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Breaking News !
Högt uppsatt/insatt Seiko WIS väljer en annan linje än partiet och tycker GS är ett dåligt skämt!

:)

Jag tror det blir en rolex fast JakobZ är mer en JLC kid tycker jag personligen.
Seiko/GS är inget skämt...:) men däremot att JakobZ skulle köpa en ;) jo det är sant... JLC ultra thin är också en kandidat, men troligast Rolex...
 
T

Tobbe

Guest
Ojoj! Känns skönt att för en gångs skull ha korrekt inside info ;) men håller tyst, det kan jag lova Jakob :)
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Hoppas att Jokkmokkswe diskreta vitguldare är på G, perfekt för JayZ. Tyvärr blir det nog en safirrolle, då pojkspolingen inte ens var född när dagens vintagedinkor släpptes. Men det kommer med åren och visheten... ;-)

/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."
 

Josef B

Bestraffaren
Oj vad jag längtar! Tänk på att det är semestertider, tyvärr så kommer leveransen inte komma förrän slutet av augusti!
 
Topp