• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nicke L

xmb216bc

Panerai
Köpte boken, Bretling the book av Nicke. Bättre än beskrivet, hoppas det blir fler affärer i framtiden. Har gärna med Nicke att göra igen. 100% good
 

Lordkare

Omega
2-Faktor
Köpte en Rolex-plånbok som Nicke hävdade var något använd. Nej, nej, den var som ny. Fantastiskt fin och som vanligt snabb leverans.
Har köpt tidigare av Nicke och han har alltid levererat på TOPP!
 

Niklas

Rolex
2-Faktor
Sålde en klocka till @Nicke L (Växjö) och har bara gott att säga om honom.
Mycket förstående att göra affärer med och jag hoppas att jag kan återgälda tålmodigheten någon dag.
Rekomenderas till 100%
 

KEJ

Breitling
Ganska ny här på forumet och skulle köpa min första "riktiga" klocka Omega Seamaster.
Tvekade ett tag innan jag tordes slå till.
Var ganska nervös över att skicka pengar innan man sett klockan live, och över skicket på klockan.
Men skicket är över förväntan och i mina ögon är klockan som ny, leveransen kom som utlovat efter någon dag.
Bara positiv upplevelse att göra affär med Nicke L. :)
 

Pelarn

Patek
2-Faktor
Jag har köpt klocka, +50k av @Nicke L (Växjö)
Klockan var helt enligt beskrivning, nej vid närmare eftertanke så var den var den faktiskt ännu finare:)
Klockan skickades och var mycket väl paketerad. Jag skulle inte tveka att göra ytterligare affärer med Nicke.
Absolut Goodguy!
 

sherwan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Köpt av Nicke, allt gick smidigt och trevlig att ha göra med :)
IMG_2722.JPG
 

Stenman

Omega
Köpt en klocka av Nicke L över en kopp kaffe och lite gött tjat. Mycket trevligt att råkas och affärerna gick så där smidigt till som man bara kan önska. Rekommenderas varmt! Bara en massa plus i min bok. :)
 
Topp