• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Niklas bor redan i storstan

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Jag gillar också på något sätt att regeln om paketöppningstrådar är undantagen när det gäller PP.

Lite härlig håll-käften-känsla på den godtyckligheten! :)
 

egbert

Panerai
Härligt!

Och bra för Sverige!

image.jpg
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Ute på lokal och flashar järnet :)
Har strategiskt valt plats så vänsterarmen är ut mot restaurangen haha
image.jpg
Flashar guldet menar du? ;)
Stort grattis! Fina klockor du plockat hem sedan din start på KS, kompletterar varandra väl. Jag vet inte vad du haft innan, men hur ser frugan på dina tre inköp? Jag hade inte vågat presentera tre sådana klockor på den tidsperioden så att säga... :D
 

DonDraper

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Härligt bra intåg på forumet du har! Gillar att du köpte bodyshop produkter till frun samma dag som du köper en Patek och dagen efter en hublot :)
 

Niklas

Rolex
2-Faktor
Flashar guldet menar du? ;)
Stort grattis! Fina klockor du plockat hem sedan din start på KS, kompletterar varandra väl. Jag vet inte vad du haft innan, men hur ser frugan på dina tre inköp? Jag hade inte vågat presentera tre sådana klockor på den tidsperioden så att säga... :D

Haha. Ja, guldet. Snabbtänkt ;)

Frugan är lugn med det.
Det är ju inte som hon saknar väskor mm om man säger så.
Hon är nog bara glad att jag sitter i soffan och drömmer om klockor än att jag sitter på krogen och drömmer om kvinnor.
Hon vet mitt intresse och glädjs med mig så länge det inte går ut över den gemensamma ekonomin.
Jag är lyckligt lottad, vilket hon fick höra senast i bilen på väg hem från restaurangen ikväll :heart: :happyhappy:

Jag vill passa på att tacka er alla för de fina kommentarerna, ni har bidragit starkt till att lyckoruset har hållit i sig hela kvällen! :)
Tack!
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Är gärna med och förstärker glädjeruset!
Just roséguldet bryter av gummibandet så jäkla snyggt, tror att den klockan går att bära till allt.. så jäkla fin!
Stort grattis Niklas :)
 

JesperO

Rolex
Jösses, vilken samling du har,
Grattis till senaste tillskottet även jag personligen tycker du har vassare klockor innan...
Eller så säljer du GOn eller en IWC Chrono till mig.
Kul att du delar med dig!!
 
Topp