Laddar...
Nymans Ur 1851

Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Niklas

Diskussion i 'Goodguys & Badguys' startad av Niklas, 19 mars 2015.

1. Niklas
    Trådstartare

Niklas Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Lämna gärna ett omdöme i tråden om vi har gjort affärer :)

2. thetaliban

thetaliban Bonde

Niklas köpte en ingy av mig precis F2F, en mycket trevlig och snabb affär. Klart att rekommendera!

Niklas gillar detta.
  3. Lage

Lage Bonde

Jag har köpt av Niklas och har bara gott att säga om honom: trevlig, snabb och seriös. Föredömlig säljare.

Niklas gillar detta.
  4. FEPE

FEPE Bonde

Från:
    Sthlm
    Jag har köpt en AP ROO av Niklas. Mycket trevlig och seriös säljare. Buy with confidence!

Niklas gillar detta.
  5. mac

mac Torpare

Från:
    Skåne
    Köpte en klocka från Niklas de e bara +

Niklas gillar detta.
  6. Sgt Hal

Sgt Hal Bonde

Från:
    Skåne
    150821 gjorde vi en affär där jag köpte och Niklas sålde. Allt var mer än väl till belåtenhet. En affär precis så som den skall vara.
    Rimligt pris
    Säkert överlämnande
    Objektet i skick precis så som beskrivits

Niklas gillar detta.
  7. Guskleto

Guskleto Friends of KS

Från:
    Compton
    Sålde precis en klocka i det övre segmentet till Niklas och smidigare kunde det inte bli. Rekommenderas varmt.

Niklas gillar detta.
  8. Carlton

Carlton Stadsbo

Har köpt en klocka utav Niklas. Allt var till belåtenhet och affären kändes bra rakt igenom. Rekommenderas

Niklas gillar detta.
  9. Paneraiman82

Paneraiman82 Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Köpte precis en klocka av denna man. Mycket trevligt mottagande och mycket trevlig herre. Rekommenderar alla att göra business med Niklas. Det blev en trevlig pratstund om Klockor såklart :)

Niklas gillar detta.
  10. Kawe

Kawe Bonde

Från:
    Stockholm
    Köpte precis en väldigt fin AP 26320 av Niklas. Helnöjd och glad som jag är kan jag inte annat än att rekommendera Niklas som säljare. Han verkar vara väldigt mån om att hålla sina klockor i gott skick vilket är tacksamt för oss som köper hans gamla rester ;). Stort tack!

Niklas gillar detta.
  11. Elvis82

Elvis82 Stadsbo

Från:
    Örebro
    Har köpt en klocka av Niklas, inga konstigheter. Allt var enligt beskrivning, bra packat och snabb leverans.

Niklas gillar detta.
  12. Dronten

Dronten Stadsbo

Från:
    Linköping
    Jag köpte en finare dressklocka av Niklas. Vi möttes upp i Stockholm och hela köpet gick utmärkt. Trevlig att ha att göra med och klockan var mycket välvårdad, helt enligt beskrivning. Rekommenderas.

Niklas gillar detta.
  13. Ninen79

Ninen79 Biskop

Från:
    Stockholm
    Sålde en Rolex till Niklas f2f. Mycket trevlig affär där allt gick super smidigt! Gör gärna affär med dig igen! :)

Niklas gillar detta.
  14. Guillbert

Guillbert Friends of KS

Genomförde en bytesaffär med Niklas allt gick super smidigt! Mycket klar GG i min bok :)

Niklas och hook gillar detta.
  15. Nicke L (Växjö)

Nicke L (Växjö) Friends of KS

Från:
    Gissa ;-)
    Köpte en Rolex av Niklas och gör gärna om det igen. En 100%-ig GoodGuy hos mig!

Niklas gillar detta.
  16. Chris11453

Chris11453 Bonde

Från:
    Stockholm
    Köpte en IWC av Niklas. Allt var precis som beskrivet och gör gärna om det igen!

Niklas gillar detta.