• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ninen79

Bolio

Panerai
Sålt till dig allt funkade precis som man vill att en smidig affär ska gå till.
Hoppas att vi hinner ta en kaffe nästa gång!

Klockren köpare.
 

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Sålt ett par Planet Ocean, ett par Submariners & även köpt en hel del av dig!


Outstanding!
 

Omega

Omega
Köpte en SMP av Ninen79. Affären gick snabbt, smidigt och utan några som helst problem F2F i Stockholm. Trevlig kille och goodguy!!!
 

TomasBc

Dirty rotten scoundrel
2-Faktor
Var hemma hos Ninen iväll och hämtade upp en SMP åt en kompis. Allt gick smidigt och smärtfritt.

Trevlig och reko kille.
 

TFK

Omega
Köpte precis en Tag Heuer Carrera som var exakt i det skick m.m. som stod i annonsen. Superkudos för att jag fick ta med klockan trots att jag missat att man var tvungen att "låsa upp" Swish vid större överföringar och därmed inte kunde betala hela beloppet på plats. Tack för en snabb och smidig affär!
 

rogart-63

Patek
Köpt en fin Omega av Ninen79. Affären gick mycket smidigt och snabbt och allt skickades på säkert sätt väl förpackat . KS-goodie
 

Fedor

Cartier
Bytesaffär där allt gick supersmidigt till utan några krusiduller, allt var i sin ordning precis som utlovat!

10 poäng rakt igenom och 100% kunnig goodguy;)
 

Ploprof

Panerai
2-Faktor
sålt en Omega till Ninen, pengar snabbt in på kontot.
Inga konstigheter att göra affärer med den mannen :)
Rekomenderas varmt med massa +++++


Peter
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Sålt en omega till en alldeles för billig peng till denna trevliga och kunniga herre innan man fick upp intresset för klockor på riktigt. Snabb och smidig affär med lätt kommunikation.
 

Ricrob

Patek
Bytt klockor med aningen som lade pengar i mellan åt mitt håll. Inga problem, mycket smidig och rak kommunikation och affär, 100% goodguy!
 
Byt/köpte en Breitling av Ninen79. Tydlig kommunikation,smidig affär och trevlig snubbe! :) En jag gärna gör fler affärer med i framtiden. 100% goodguy1
 

Hellveg

Omega
Köpte en Omega Speedmaster av Ninen79. Mycket trevlig kille och tillmötesgående på alla sätt. Snabb och bra kommunikation. 100% goodguy! +++++
 

Tome

Cartier
Köpte en Rolex av Ninen79. Mycket trevlig och bra dialog innan affären och bra möte f2f vid affären med full genomgång av klockan. Han levererade t o m klockan 20 mil, så definitivt en 100% goodguy! :)
 

Kolfen

Friends of KS
Köpte en omega av Ninen79. Snabbt och smidigt. Lätt att kommunicera med innan köpet.Mycket trevlig kille som gav genomgång av klockan och bjöd till trevligt samtal. 5 av 5 rekommenderas.
 

Axiom

Panerai
2-Faktor
Sålt en rolex submariner till ninen79. Mycket snabb och smidig affär!
Mycket trevlig pratstund och reko kille som förde bra kommunikationen innan affären. Rekommenderas verkligen och jag ser fram emot fler affärer ihop!
 

Likartade trådar

Topp