• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

nissehult

Kråksaltarn

Panerai
2-Faktor
Köpt en Omega av n155e. Trevlig, tillmötesgående, inga som helst problem - klockan fanns för uthämtning på posten 36h efter betalning.

Rekommenderas!
 

billo

Cartier
Köpt en klocka på distans av nissehult.
Affären gick väldigt smidigt till. Pengar swishades och Klockan skickades omgående.
Den var välinpaketerad med dubbla kartonger och massa bubbelplast.
Klockan var i de skick som herrn beskrivit i annonsen, gör gärna affär igen.
GG Rekommenderar starkt!
 

s_watch

Breitling
Köpte en JLC Master Hometime av nissehult. Smidig affär på alla sätt, och föredömligt beskriven produkt där verkligheten var minst lika bra som beskrivningen!
 

Karatekid

Vacheron
2-Faktor
Köpte en Rolex på distans som hämtades upp f2f av herrn. Mycket trevlig kommunikation och klockan var i bättre skick än beskrivet. Gör gärna affär igen. 10/10.
 

Lidas78

Omega
2-Faktor
Precis köpt en penna. Mycket trevlig och smidig affär. Väl förpackat och en toppen-penna, snyggt. Kan absolut rekommenderas.

///U
 

Tybring

Omega
2-Faktor
Jag köpte en Timex Q x Hodinkee av @nissehult
Snabb och smidig affär
Klockan var precis som utlovad hel och fin.
Det gick även lätt att kommunicera och fick svar på frågor jag hade om klockan.
Rekommenderas!
 

Gustav K

Omega
Köpte ett Barton av @nissehult, snabb och trevlig kommunikation. Bandet skickades mycket snabbt, sen verkar Postmord ha bjudit på en sightseeing, men nu är det framme.
Bara tummar upp från min sida, gör gärna fler affärer i framtiden.
 
Topp