• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Nomos Orion Weiss 35mm nu 7500kr + nya bilder

Gaffel

Omega
Tjena! Går och funderar på att köpa en ny bil så blir nog att jag avyttrar mina två tyskar, och det här är då den andra. Det rör sig om en Nomos Orion Weiss med safirglasbaksidan och Nomos väldekorerade Alpha-verk. 35mm i diameter och tunn som luft. Fantastiskt skick mekaniskt och estetiskt. Lådan följer med men pappren slängdes av föregående ägare när garantin gick ut. Klockan är från 2013 så har fyra år på nacken.
Tänkte mig 10000 8000 7500 skickat. Medföljer gör ett något slitet svart nomos cordovanband, ett brunt cordovan från tredje part och ett nytt svart läder från tredje part.
Har du frågor eller vill ha fler bilder är det bara att höra av sig!
Tack o hej!
AxbVmva.jpg

Uy4vPbk.jpg

2to1Pd3.jpg

1VNVRfb.jpg

vXLUq8a.jpg

gLr6YSp.jpg

UTXrvnT.jpg

gXnWsbH.jpg
VXLQKC7.jpg

LJMWG7W.jpg

0scGehF.jpg
 
Senast ändrad:
Topp