• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Noob-fråga om Breitlinglänkar

Camo00

Patek
Jag har aldrig haft eller ens provat en Bratte, men är sjukt sugen efter alla sköna öppningstrådar!

När jag surfar runt blir jag dock smått förvirrad kring Professional-länken! På vissa bilder ser den helt symmetrisk ut, medan den på andra verkar otroligt sned och assymetrisk...

Är det olika refs, en synvilla, stretch eller nåt annat??

Tex:
$T2eC16Z,!ygE9s7HJ-8oBRHsOd3KKg~~60_3.JPG

132e.jpg

45a6e569.jpg
 

UNO

Panerai
Endlinksen skiljer mellan modeller även om länken är samma vilket är bra att komma ihåg om man köper en lös länk.
 

Jonulf

Audemars
2-Faktor
Måste bara flika in med att de snedställda länkarna är grymt coola. Den dagen jag prövar en breitling så finns det ingen tvekan vilket länkalternativ jag väljer!



Har alltid tyckt att brattar är lite bräkiga men det börjar hända något inom mig :nailbiting:
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Kul att smaken är så blandad! En sån hade jag aaaaldrig satt på mig.
Underbar länk. Haft två chronomater på rouleaux och något mer bekvämt får man leta efter. Sen beror det på vilken framtoning man vill ha. Rouleaux är något mer dressad än pilot och pro.

iPhone | Tapatalk
 
Topp