• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Normalt med ångest efter försäljning?

paradis

Audemars
Ångest ,...... det beror kanske hur länge man har haft klockan.Har det varit svårt att hitta innan köpet,mm Ibland hittar man kanske bättre .Har man ångest, ja då saknar man sin klocka........
 

svesam

Rolex
Ja... Ångest att sälja, ännu svårare ångest att köpa...

Men när nya dinkan väl sitter på armen så
blir allt bra igen :)
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Kan ofta ha fruktansvärd separationsångest innan jag tagit beslutet att sälja. Sen när väl pengarna landat på kontot har jag aldrig ångrat mig. Kan sakna vissa klockor lite men aldrig så det blir jobbigt. Av de klockor jag har kvar har jag varit på väg att sälja nästan alla i något skede men sansat mig. Just nu så sitter de flesta säkert.
 

Aron

Omega
Vet inte huruvida det är normalt eftersom jag aldrig har sålt nån klocka. Dumt att sälja ju, man kanske ångrar sig... ;p
 

Rookie

Cartier
2-Faktor
Säljer jag så gör jag det utav en anledning, nämligen att jag inte längre ser på klockan på samma sätt (tråkig, stör mig på något, vill hellre ha en annan pga olika anledningar). Således ger det mig absolut ingen ångest öht :)
 
En gång bara, en Sumo. Dock inhandlades det raskt en ny. Lite märkligt att det inte var några problem att sälja första Rollen men en "sketen" Seiko kunde jag fan inte vara utan.
5911eb6f044947b6646a1bc45c8949a0.jpg
 
Topp