Laddar...
Nymans Ur 1851

Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Norrlänningen

Diskussion i 'Goodguys & Badguys' startad av Norrlänningen, 14 september 2013.

1. Norrlänningen
    Trådstartare

Norrlänningen Präst

Ett par affärer har det blivit trots allt! :)

2. Jocke R

Jocke R Torpare

Från:
    Stockholm
    Vet inte om jag gör denna referens på rätt sätt, men here i go.

Jag kan varmt rekommendera Norrlänningen som säljare.
    Han gjorde precis allt han kunde för att jag skulle känna att det skulle bli en trygg affär när jag köpte en Milgauss av honom i september 2013.
    Det var första gången jag köpte en dyrare klocka och jag hade helst gjort upp affären f2f med den geografiska skillnaden gjorde det omöjligt. Som många andra kände jag att ett problem med att bara föra över pengar till någon för mig okänd persons bankkonto men det stöd som Norrlänningen visade mig så kände jag att jag kunde lite på honom, samt att jag gjorde sökningar på honom på nätet som stämde med allt han sa/skrev.

Tveka inte att köpa av Norrlänningen, jag kommer göra det fler ggr!

//Jocke

3. cheepo63

cheepo63 Läderjesus

Från:
    Strängnäs
    Superkille. Rekommenderas varmt. 100% Goodguy!

4. Denke

Denke Drottning Kristina Admin

Från:
    Stockholm
    Har sålt till Norrlänningen. Trevlig erfarenhet! Goodguy såklart! :)

5. Norrlänningen
    Trådstartare

Norrlänningen Präst

Thanks guys, det har varit ett sant nöje att göra affärer med er också. Det kommer garanterat att dealas mer mellan oss i framtiden. :)

6. Lindstedt

Lindstedt Stadsbo

Från:
    Malmö
    Enastående smidig person att handla utav. Super service-minded och gjorde mycket av det där lilla extra som gör att man blir jävligt nöjd.

Stort plus!

7. Parabellum

Parabellum Stadsbo

Från:
    Stockholm
    Mycket smidig affär och trevlig mailkontakt. Välförpackad klocka också, samt ärlig beskrivning i förväg av skicket på produkten!

Rekommenderas varmt

8. Onewheeler

Onewheeler Torpare

Utmärkt säljare. Rekommenderas absolut! Klockans skick stämde väl med beskrivningen och den skickades omedelbums. Hög servicenivå.

9. TomasBc

TomasBc Dirty rotten scoundrel

Har köpt av Norrlänningen jag kan varmt rekommendera honom för framtida affärer.

Klar och tydlig kommunikation och klockan kom i GRYMT skick, snudd på mint.. Jag är mycket nöjd :)

Ordentligt välpackat var det också..

10. k0ltrasten

k0ltrasten Soy un culebra!

Sålde en Explorer 2 till Norrlänningen, mycket bra att ha att göra med, pengar swishades omgående, mycket trevlig att prata med!

Absolut en goodguy!

11. konkas

konkas Friends of KS

Högsta betyg! 100% goodguy!

12. vaniljglass

vaniljglass Nisse på lagret

Från:
    Göteborg
    Väldigt smidig affär.

Snabb kommunikation och ännu snabbare leverans. Högsta rekommendation!

13. robert_06_

robert_06_ Bonde

Från:
    Göteborg
    All cred till Norrlänningen för en smidig affär!
    Klockan skickades omgående, otroligt välpaketerat och fick bild på inlämningskvittot direkt.

14. AdamST

AdamST Biskop

Från:
    Stockholm
    Köpte min Omega AT. Norrlänningen är mycket trevlig, och betalar blixtsnabbt! Solklar good guy! :)

15. Edward af Sandeberg

Edward af Sandeberg Torpare

Jag har köpt av Norrlänningen och går gärna i god för honom som säljare. Jag fick ett rakt igenom positivt bemötande av Norrlänningen som under affären var både hjälpsam och pålitlig. Klockan motsvarade beskrivningen och skickades omgående efter att betalningen gjorts.

16. jabla

jabla Förgöraren

Från:
    Helsingborg
    Köpte en IWC på distans helt smärtfritt och mycket trevligt. Handlar gärna igen.