• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Norwegians Internet...

svesam

Rolex
Upptäckte samma sak när jag åkte till Skottland för ett par veckor sedan.
Blev ingen pekbild eller någon annan bild heller upplagd från flyget...
 

K-S

Rolex
2-Faktor
image.jpg



Tadaaaaa från hotellet
 

Josef B

Bestraffaren
Jag lyckades ladda upp nån bild för ett tag sedan när jag åkte till London :) Wifi på flyget tänkte jag, wow skönt att kunna streama en film eller nåt. Tji fick man! :D
 
  • Like
Reactions: K-S

M021

Rolex
2-Faktor
Minns hur jag agerade direktrapportering för flygpassagerarna mellan Sverige-England för 2-3 år sedan på en Norwegian flight från Amsterdam, bandbredden tillät mig knappt att logga in på deras egna login sida.
 

Floduttern

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Jag lyckades ladda upp nån bild för ett tag sedan när jag åkte till London :) Wifi på flyget tänkte jag, wow skönt att kunna streama en film eller nåt. Tji fick man! :D


Lite sen, men all streaming, programuppdatering osv.. är blockerat, det tar för mycket bandbredd.
Dom kör ju via satellit också, så man har ca 2 sekunders svarstid från servern. Många gånger mer än på en vanlig lina. Så ju fler personer som är inne, desto längre svarstid har man.:(
 
  • Like
Reactions: K-S
Topp