• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nos seamaster

Rulle

Audemars
Tjenare

Har gått och hittat en ny gammal seamaster
2920.80.91 , försäljarn , en ad som fått denna levererad till sig från omega för två
Månader sedan vill ha 20 k med då gummistrapen m tillhörande deployclasp och en helt ny länk... Och då får jag omegagaranti från köpdatumet...
Vi snackar alltså om en helt ny med plast kvar på boetten...

Är det en no brainer eller är jag lite efter som tvekar?
6f8964609f37e254657ea503387751bd.jpg



Skickas från min iPhone via Tapatalk
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Kör på om du känner för, tycker dock den nya med keramisk vridning är mycket finare! Men bara du är nöjd så.
 

mega

Rolex
Låter som ett riktigt bra pris, speciellt med tanke på tillbehören och att det är ett coaxverk. KÖP!!!
 

Marckus

Panerai
Jag hade förväntningar på en, vad jag förknippar som NOS SM300... Men det här är bättre än vad som ändå oftast är frankengrejor...

Åter till ämnet: Handla!
 

Johe

Omega
Tjenare

Har gått och hittat en ny gammal seamaster
2920.80.91 , försäljarn , en ad som fått denna levererad till sig från omega för två
Månader sedan vill ha 20 k med då gummistrapen m tillhörande deployclasp och en helt ny länk... Och då får jag omegagaranti från köpdatumet...
Vi snackar alltså om en helt ny med plast kvar på boetten...

Är det en no brainer eller är jag lite efter som tvekar?
6f8964609f37e254657ea503387751bd.jpg



Skickas från min iPhone via Tapatalk

Jag skulle köpt! Den ska ha vågorna på tavlan som de nya saknar och priset är ju bra.
 
Jag tyckte omega hade hål i huvet som tog bort vågmönstret på den nya modellen, men har sakta tvingats backa på den punkten.

Nu är det ju inte jag som ska handla, så det är ju strunt samma vad jag tycker.
Är du sugen på modellen så är det ett fett KÖÖÖR! från mig med, men tänker du handla bara för att det är ett klipp så skulle jag tänka en gång till..
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Alltså. Du ska köpa den om det är en sån du har varit på jakt efter. Du ska absolut inte köpa den bara för att det är ett bra pris.
 

Rulle

Audemars
Ni är bra! Haha
(Säljarn börjar strula lite med skeppandet nu... Han sa att han hade så pass bra minne så att han inte skulle glömma värdet på paketet [emoji17])


Skickas från min iPhone via Tapatalk
 

Rulle

Audemars
Vadå brott haha ?! .... [emoji57]
Lämnar detta ämnet fullt ut nu! Är ingen brottsling [emoji56]


Skickas från min iPhone via Tapatalk
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Vadå brott haha ?! .... [emoji57]
Lämnar detta ämnet fullt ut nu! Är ingen brottsling [emoji56]


Skickas från min iPhone via Tapatalk

Lugna ner dig...

Menade bara att det ju faktiskt är du som strular med dina önskemål om att inte ange rätt värde på paketets innehåll, inte ADn som faktiskt bara följer lagen. Att börja gnälla om att han "strular" och "ska ge sig" tycker jag blir lite barnsligt.
 

Rulle

Audemars
Haha jag är lugn ;)
Nej visst har du rätt i det du säger! (Lämnar det här så denna diskussion inte börjar spåra haha)


Skickas från min iPhone via Tapatalk
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Haha jag är lugn ;)
Nej visst har du rätt i det du säger! (Lämnar det här så denna diskussion inte börjar spåra haha)


Skickas från min iPhone via Tapatalk

Bra, då tog du det på rätt sätt! :)

Men kommer klockan utanför EU så måste du ju ta in eventuell moms i priset. Och då är det ju inte riktigt lika bra längre.
 
Topp