• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

NOS tavlar till Seiko

Alruts

Rolex
Pledge Member
Jag har tillgång till et gammalt lager av NOS tavlor till Seiko från tidigt 60 tal och framåt. Finns tyvärr ingen lista, han har dom i en kassa i butiken. Om nån behöver en tavla eller fler, PMa mig med ref och år, och gärna en bild så kan jag kolla med honom om han har och pris.
 

Alruts

Rolex
Pledge Member
Måste få säga at jag tycker det är lite kult att kunna gå i en lokal affär och handla 4 tätnings sett och 3 glas till klockor mellan 52 och 42 år gamla, till en samlad pris av ca 110 kr....:) Dom etablerades 1957, och har sparat allt. Massor av gamla Seikodelar, t.ex en hel ask med chronograph centre wheel till 6139 och en massa andra gamla Seiko och Eta caliber.
 

-JL-

Rolex
2-Faktor
Jag har tillgång till et gammalt lager av NOS tavlor till Seiko från tidigt 60 tal och framåt. Finns tyvärr ingen lista, han har dom i en kassa i butiken. Om nån behöver en tavla eller fler, PMa mig med ref och år, och gärna en bild så kan jag kolla med honom om han har och pris.
Super att du lägger ut en tråd. Har det i åtanke om/när det kommer behövas :)
 
Topp