• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nostalgitråden, alla har säkert något att bidra med!

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Spännande:)
59738-20100108010116.jpg

Hade föregångaren, en fast kontroll med två reglage i ekfaner. Kunde bara spela enkel och dubbeltennis. Borde varit runt 1975. Kördes på en svart/vit TV
 
1980-81 var dessa ADIDAS skor otroligt inne, vet att många som spelade handboll hade dom, men även folk som inte spelade bar dom! Fanns i flertalet färger, tror jag har haft dom flesta färger som fanns! Ibland så var storleken slut, så det blev att köpa någon eller några storlekar större bara för att man ville vara inne!

München
munchen-red.jpg


Trimm-Trab
size-x-adidas-originals-trimm-trab-2.jpg


P1130815copy.jpg


Fanns även en som hette Olympia har jag för mig, den var vit med svarta ränder. Påminner starkt om denna.
4459055827_79d318f6c5.jpg


På vårat plugg, Haga Skolan i Västerås sa hade nästan varenda unge sådana här skor, kommer du ihåg det @Pelarn65 :D;):cool:?!
Trimm-Trab, den ultimata skon då och nu.
 
Topp