• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Noteringsblock från Panerai, IWC-CD, VHS m.m.

Charles_

Rolex
Dubbel-CD från IWC med tillhörande nyckelring. "Full Throttle - The Soundtrack to Launch you into the Open Skies". Helt ny i plastficka (endast uttagen för fotograferingen).

L1010041.jpg

L1010042.jpg


Pris: 500kr eller bud.

Boxar i hårdplast som används när Rolex skickar ut klockor till ADs runtom i världen. Perfekt "rese-etui".

IMG_9011.jpg

IMG_9016.jpg


Pris: 150kr/st eller bud

Helt nytt noteringsblock från Panerai (utan box):

L1010339.jpg


Pris: 400kr eller bud

Inplastad VHS från Breitling om Breitling Emergency :cool:

L1010349.jpg

L1010351.jpg


Pris: 150kr eller bud

Referenser som säljare finns både här men även på internationella forum. Alla saker finns centralt i Stockholm men kan givetvis skickas med Posten också :)


Tack för titten! :)
 

tradden

Omega
Re: FS: Lite klockprylar (uppdateras kontinuerligt)

Ursäkta för att jag skriver i din tråd här på KS. Men varför tackar du TTT i annonsens text? Det är väl ett helt annat internetforum? Tycker det verkar lite arrogant mot de som ordnar KS så bra och säkert betalar massa pengar också för att det här forumet ska finnas.

Bara min åsikt.

/t
 

Charles_

Rolex
Re: FS: Lite klockprylar (uppdateras kontinuerligt)

tradden skrev:
Ursäkta för att jag skriver i din tråd här på KS. Men varför tackar du TTT i annonsens text? Det är väl ett helt annat internetforum? Tycker det verkar lite arrogant mot de som ordnar KS så bra och säkert betalar massa pengar också för att det här forumet ska finnas.

Bara min åsikt.

/t
Oj, jag ber om ursäkt. Jag hoppas du förstår att det var ett misstag... ;)
 
Topp