• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Noxin

JLC

Panerai
2-Faktor
Sålde nyligen ett brunt Hirsch-band till Noxin. Inga kostigheter, trevlig affär med direkt betalning och bra dialog.
 

Kleiz

Rolex
2-Faktor
Jag har träffat @Noxin f2f för byte i 50k-klassen. 100% seriös, trevlig och genuint klockintresserad.

Jag handlar gärna av Noxin igen.
 

Mauritz

Rolex
Sålt till @Noxin.
Smidig affär när den är som bäst, gör gärna affärer igen.
100% goodguy enlig mig.
thumbs.jpg
 

MattiasKV

Cartier
Har köpt en fin liten Seiko av Noxin. Väldigt schysst, trevlig, tillmötesgående, hjälpsam och absolut 100% Goodguy! :) Gör gärna affär med igen!
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Köpt en Tudor GMT av @Noxin Perfekt styrd affär, bra kommunikation, och klockan exakt som beskrivet. Skulle definitivt göra affärer igen i framtiden, goodguy! :)
 

Andreasbr414

Cartier
Köpte en uppsättning bromsar till cykel av @Noxin på annan väg, bra komunikation och väldigt seriös. Riktigt trevlig herre som gav ett mycket bra intryck. Bra packat och allt enligt beskrivning! :)
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Sålt till @Noxin på distans och kan bara rekommendera herrn! utmärkt kommunikation samt gott tjöt på PM.
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
 
Topp