Laddar...
Nymans Ur 1851

Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

NTWATCHES

Diskussion i 'Goodguys & Badguys' startad av carl, 27 december 2014.

1. carl
    Trådstartare

carl Torpare

Hej,
    Vad vet folk om www.ntwatches.com ?

Hade ni gjort en affär(köp/sälj) med dessa?

2. carl
    Trådstartare

carl Torpare

Hemsidan ser lite suspekt ut :)

3. CapTaiN-MiFFo

CapTaiN-MiFFo Friends of KS

Från:
    Norrköping
    Köpt ett par Breitlings från honom i början av året. Taner heter han och huserar en del på Tradera. Jag har varit nöjd.

rillesnille och taner gillar detta.
  4. vonhall

vonhall Friends of KS

Från:
    Lerum
    Var precis inne på på www.ntwatches.com. Det är alltså en seriös sida? Både hemsidan och språket såg sådär ut. Misstänkte nästan Google translate. Dessutom så står det på deras annons på blocket att de är AB men på ratsit så står de som enskild. firma.
    Säger inte att företaget är oseriöst. Hade personligen hoppat över eller googlat runt.

Edit. Såg att CapTaiN-MiFFo handlat av företaget och varit nöjd. Kanske bara jag som är gnällig och petig :D

tissoter gillar detta.
  5. taner

taner Torpare

Trodde aldrig att man får så mycket dåligt resonans efter 5 år här i Sverige!!
    Ok !!Svenskan är kanske inte Perfekt, men vi försöka att göra så gott som möjligt.
    Företaget var innan enskild NU heter den NTWATCHES AB googla så får du se!!

Men Tack för alla Kommentarar;)

Paneraiman82, flugan, Wboy och 4 andra gillar detta.
  6. taner

taner Torpare

googla snälla ntwatches AB

Tripeiro. gillar detta.
  7. rillesnille

rillesnille Borgare

Från:
    Norrort
    Min syrra köpte en Omega speedmaster automatic/reduced i fredags av NT watches. Den kom igår och so far so good! Som beskriven i annons, inga konstigheter.

taner gillar detta.
  8. Saved by Breitling

Saved by Breitling Torpare

Jag har precis Inhandlat en Breitling Navitimer World 2015 av NT Watches.
    - Jag blev bemöt av Taner på ett förstklassigt sätt trots att han inte behärskar det svenska språket till 100% så förstod vi varandra till 100%.
    Affären var förstklassig från början till slut där NT Watches levererad från början till slut samt att han såg till att jag fick kompletterat klockan med ett orginal stålarmbad för ett mycket bra pris.
    Jag kommer även i framtiden hålla kontakt med denna leverantör inför mitt nästa inköp.
    Jag ger fem av fem möjliga Breitling till NT Watches och Herr Taner.:D

Tripeiro. gillar detta.
  9. tissoter

tissoter Biskop

Från:
    Rolexfabriken
    Reggade du dig bara för att skriva det här? 2 inlägg....

Fritz och Compiss gillar detta.
  10. Dnedne

Dnedne Bonde

Från:
    Skåne
    Efter otaliga försök att köpa en Sub-C här på forumet så lyckades jag vara först på bollen på en som NT watches precis hade fått hem. Kl 20.00 på kvällen mailade jag dem och kl 21.30 hade jag klockan i min ägo.

Bemötandet jag fick av taner som äger företaget var väldigt bra och han var inte alls främmande till en prisförhandling som jag måste säga slutade till min fördel. Klockan var precis lika fin som på bilderna och enligt beskrivning, all dokumentationen fanns med som utlovat.

Läste i ett par referens-trådar att han inte kan behärska det svenska språket. Men det var inga problem att föra en konversation med honom över huvud taget, han var lugn och sansad och hade inga problem att göra sig förstådd.

Då jag har varit extremt bitter på grund av alla Sub-C som försvinner snabbare än kvickt och verkligen ville göra en snabb affär, så uppskattar jag verkligen NT watches snabba respons och förståelse för mitt behov.

IMG_0264.JPG

Paul60, Wboy, closetplayer och 4 andra gillar detta.
  11. xmb216bc

xmb216bc Friends of KS

Från:
    Framsidan
    Har köpt en Breitling Steelfish av Taner på NT Watches, allt gick smidigt till, klockan stämde mot utlovad beskrivning, har so far bara gott att säga. Kan mycket väl tänka mig att handla fler gånger av honom,

taner gillar detta.
  12. Jimpa

Jimpa Friends of KS

Från:
    Mälardalen
    Köpte en Rolex Lady date utav Ntwatches i veckan. Snabb leverans och bra paketerat. Mitt första köp utan f2f så var orolig till det sista. Men funkade klanderfritt och klockan går som den ska efter snabbkoll hos Bergströms ur i Uppsala. Stor eloge till dom oxå som kollade klockan direkt utan någon avgift. Hoppas frun min blir glad nu. /Jimpa

taner gillar detta.
  13. Sundancekid

Sundancekid Torpare

14. taner

taner Torpare

Hej!
    Det handla sig om en K-Serie tillverkat 2001 och såld 2002 i Danmark//

Inga konstigheter , allt som det ska med Klockan.Den ä i kanonskick precis som på bilderna

Hälsningar
    Ntwatches

flugan gillar detta.
  15. Stefanweei

Stefanweei Biskop

Från:
    Göteborg
    Hej, kan man lita på dessa?

16. Dnedne

Dnedne Bonde

Från:
    Skåne
    Du kan ju börja med att läsa recensionerna ovan.
    Men ja, det kan du göra.

17. Rolex tid är pengar

Rolex tid är pengar Stadsbo

Gjorde en till deal med NTwatches igår och fick klockan idag. @taner gör det lilla extra som säljare vilket uppskattas av mig.

taner, OliverB och Stefanweei gillar detta.
  18. Hedda.rami

Hedda.rami Torpare

Köpte min Rolex oyster perpatual årsmodell 1967 på NTwatches. En väldigt bra affär och klockan är super! Perfekt service o efter att jag betalat varan skickade Taner som är säljaren i Sverige paketet till posten 7 på morgonen dagen därpå. Mycket bra respons! Alla surlipar som kritiserar hans svenska får väl tänka till lite! Språk är viktigt men det finns viktigare egenskaper för att bygga ett förtroende./
    Hedda

taner, Tripeiro., Jimpa och 3 andra gillar detta.
  19. Ticktack

Ticktack Stadsbo

Från:
    Uptown
    Fler som köpt från detta företag som varit nöjda ?
    Går i tankarna att köpa från dem.

taner gillar detta.
  20. poormans

poormans Präst

en kompis har köpt bla en subC , en TT datejust och en 16610 och är mkt nöjd

taner gillar detta.
  21. MrRolex

MrRolex Bonde

Köpte en 116610 och blev mycket nöjd. Snabb leverans och som utlovat. 100% goodguy!

Med vänlig hälsning, Johan

taner gillar detta.
  22. Stein

Stein Bonde

Från:
    Stockholm
    Köpte en 114060 ny från NTwatches och jag blev imponerad över den snabba servicen. Visst, svenskan är inte perfekt men vad gör det när servicen och priserna håller hög klass! Rekommenderas varmt!
    Tack @taner!
    /Calle

taner gillar detta.
  23. bluetrain

bluetrain Bonde

Från:
    Syd
    Såg att de även utför service samt polering. Någon som provat det ena eller andra?

24. Rolex tid är pengar

3:e dealen med Taner på NTwatches, underbar säljare, rekommenderat.

Jimpa och taner gillar detta.
  25. Makkanxd

Makkanxd Stadsbo

Från:
    Stockholm
    Impulsköpte från NT under min vistelse i Helsingborg. Han var flexibel och mötte upp mig när jag önskade (jag hade lite tidsbrist) jättenöjd med klocka och affär!
    Goodguy!

taner gillar detta.
  26. JoonMalta

JoonMalta Torpare

Var i kontoret av Ntwatches i Torsdags (Helsingborg)

Taner , Tack för ditt trevliga bemötande !
    Ha köpt två klockor av honom , gav min Omega PO i inbyte utan några Problem
    Det var inte sista gången att vi gjorde affär med dig!Rekommanderas varmt

taner och Jimpa gillar detta.
  27. Rolex tid är pengar

Ännu en deal mellan mig och @taner från Ntwaches och som vanlig var Taner suveränt. Kommer definitiv att göra mer dealer i framtiden.

Alaker, taner och Jimpa gillar detta.
  28. Vongolet

Vongolet Torpare

Från:
    Lund
    Jag skulle köpa en klocka utav honom nyligen, han har ju fantastiskt bra priser och fina klockor, bemötandet var dock ingen höjdare för min del, kändes oseriöst och inte så serviceminded så jag gör mitt nyköp någon annanstans. Dock som sagt fantastiska priser även på helt nya klockor.

29. taner

taner Torpare

Tråkigt att höra, men när du kom in hade vi en annan Kund som kom faktist förre dig
    Alla ska vänta på sin tur, överallt!
    Alla Kunder är lika viktiga till oss,även DU!

30. Rolex tid är pengar

Taner är toppen. Han tar hand om sina kunder.

taner gillar detta.