• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

NTWATCHES

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Snart är det dax att Ntwatches öppnar ny Butik i Helsingborgs populärste gågata / Kullagan 32
Vi fyller butiken med fina , spännande Klockor :patek: :ap: :rolex: :breitling: :omega: :iwc: :hublot:
Välkommen In!!
14333071_10209977331006841_8073448231827982052_n.jpg
14264166_10209977348487278_5783072860644106687_n.jpg
Ser trevligt ut! Grattis. Hoppas det går bra! :)
 

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Talat med Taner i lur några ggr i olika ärenden. Varit inblandad i affär i 100k-klassen. Mottagit lite prylar från honom åt en vän. Inga konstigheter, kommer handla därifrån framöver.
 

Earons

Breitling
Har precis gjort min första affär med Taner på NT watches (en SubC) och är mycket nöjd!
Bra service, snabb respons, snabb leverans och klockan var precis i det skick som beskrevs.
 

barastil

Breitling
2-Faktor
Gick in och ville byta en klocka på NT Watches, blev jättedåligt bemött av Taner. Kall och otrevlig var han, det första han gjorde när vi satte oss ner var att zooma in övervakningskameran på mig som att jag skulle göra något olagligt där inne. Kommer aldrig gå tillbaka dit igen.
 

frasse

Cartier
Gick in och ville byta en klocka på NT Watches, blev jättedåligt bemött av Taner. Kall och otrevlig var han, det första han gjorde när vi satte oss ner var att zooma in övervakningskameran på mig som att jag skulle göra något olagligt där inne. Kommer aldrig gå tillbaka dit igen.
Som sagt finns gott om ställen att handla om de som säljer är otrevliga.

Ska dock själv försöka mig på att gå dit och kolla om några månader. Får väl se hur man blir bemöt.
 

taner

Breitling
Hej
Tyvärr kan vi inte vara trevliga mot folk, som kommer in med FAKE Klockor och ville lura mig!
NO WAY!
Sådana Kunder behöver vi ABSOLUT inte! Du är absolut inte välkommen med din KOPIA.
Du skriver detta själv i dina inlägg på Klocksnack se nedan att du ha falska Klockor

  1. barastil, idag kl 00:03
    #2936
    Gilla+ CitatCitera


  2. barastilEwok
    Inlägg:
    19
    Från:
    Skånelän
    Nytt

    Visa bifogad bild 475294
    Du missade en AP på bild :)
    Kolla min profilbild ;)

    barastil, idag kl 00:04
    #2937
    Gilla+ CitatCitera
    Pauledward gillar detta.

  3. barastilEwok
    Inlägg:
    19
    Från:
    Skånelän
    Nytt

    Här kommer lite av min samling :) Visa bifogad bild 475190 Visa bifogad bild 475193 Visa bifogad bild 475192
    OBS!!! yachtmaster guld/stål är fake, OBS!!!!
    Insåg att folk blev lite kinkiga pga bilden, men det var tyvärr den enda bilden jag hade på datorn där mina Rolex var samlade. Dom andra är äkta såklart!

    barastil, idag kl 00:09
    #2938
    Gilla+ CitatCitera


  4. vaniljglassNisse på lagret
    Inlägg:
    8.566
    Från:
    Göteborg
    Nytt

    OBS!!! yachtmaster guld/stål är fake, OBS!!!!
    Insåg att folk blev lite kinkiga pga bilden, men det var tyvärr den enda bilden jag hade på datorn där mina Rolex var samlade. Dom andra är äkta såklart!
    Ja, som att någon tror på dig nu.

    vaniljglass, idag kl 00:13
    #2939
    Gilla+ CitatCitera
    MånsT och sventon gillar detta.

  5. barastilEwok
    Inlägg:
    19
    Från:
    Skånelän
    Nytt

    Ja, som att någon tror på dig nu.
    ledsen jag blir :(

    barastil, idag kl 00:14
    #2940
    Gilla+ CitatCitera
12 inlägg till...
Sida 98 av 99
< Bakåt1949596979899Nästa >
Gå till första olästa
 
Senast ändrad:

frasse

Cartier
Hej
Tyvärr kan vi inte vara trevliga mot folk, som kommer in med FAKE Klockor och ville lura mig!
NO WAY!
Sådana Kunder behöver vi ABSOLUT inte! Du är absolut inte välkommen med din KOPIA.

  1. barastil, idag kl 00:03
    #2936
    Gilla+ CitatCitera


  2. barastilEwok
    Inlägg:
    19
    Från:
    Skånelän
    Nytt

    Visa bifogad bild 475294
    Du missade en AP på bild :)
    Kolla min profilbild ;)

    barastil, idag kl 00:04
    #2937
    Gilla+ CitatCitera
    Pauledward gillar detta.

  3. barastilEwok
    Inlägg:
    19
    Från:
    Skånelän
    Nytt

    Här kommer lite av min samling :) Visa bifogad bild 475190 Visa bifogad bild 475193 Visa bifogad bild 475192
    OBS!!! yachtmaster guld/stål är fake, OBS!!!!
    Insåg att folk blev lite kinkiga pga bilden, men det var tyvärr den enda bilden jag hade på datorn där mina Rolex var samlade. Dom andra är äkta såklart!

    barastil, idag kl 00:09
    #2938
    Gilla+ CitatCitera


  4. vaniljglassNisse på lagret
    Inlägg:
    8.566
    Från:
    Göteborg
    Nytt

    OBS!!! yachtmaster guld/stål är fake, OBS!!!!
    Insåg att folk blev lite kinkiga pga bilden, men det var tyvärr den enda bilden jag hade på datorn där mina Rolex var samlade. Dom andra är äkta såklart!
    Ja, som att någon tror på dig nu.

    vaniljglass, idag kl 00:13
    #2939
    Gilla+ CitatCitera
    MånsT och sventon gillar detta.

  5. barastilEwok
    Inlägg:
    19
    Från:
    Skånelän
    Nytt

    Ja, som att någon tror på dig nu.
    ledsen jag blir :(

    barastil, idag kl 00:14
    #2940
    Gilla+ CitatCitera
12 inlägg till...
Sida 98 av 99
< Bakåt1949596979899Nästa >
Gå till första olästa

Hur kan man vara så dum att man postar fejk på ett klockklockforum och tror sen att ingen ska märka. Eller att gå in till en som handlar med klockor och tror att man kan prångla en fejk. Luktar socialgrupp 3.

Den kan det ju vara så att han blivit lurad på någon klocka och vägrar acceptera att den är fejk. Men 5st?
 
Senast ändrad:

barastil

Breitling
2-Faktor
Hej
Tyvärr kan vi inte vara trevliga mot folk, som kommer in med FAKE Klockor och ville lura mig!
NO WAY!
Sådana Kunder behöver vi ABSOLUT inte! Du är absolut inte välkommen med din KOPIA.
Du skriver detta själv i dina inlägg på Klocksnack se nedan att du ha falska Klockor

  1. barastil, idag kl 00:03
    #2936
    Gilla+ CitatCitera


  2. barastilEwok
    Inlägg:
    19
    Från:
    Skånelän
    Nytt

    Visa bifogad bild 475294
    Du missade en AP på bild :)
    Kolla min profilbild ;)

    barastil, idag kl 00:04
    #2937
    Gilla+ CitatCitera
    Pauledward gillar detta.

  3. barastilEwok
    Inlägg:
    19
    Från:
    Skånelän
    Nytt

    Här kommer lite av min samling :) Visa bifogad bild 475190 Visa bifogad bild 475193 Visa bifogad bild 475192
    OBS!!! yachtmaster guld/stål är fake, OBS!!!!
    Insåg att folk blev lite kinkiga pga bilden, men det var tyvärr den enda bilden jag hade på datorn där mina Rolex var samlade. Dom andra är äkta såklart!

    barastil, idag kl 00:09
    #2938
    Gilla+ CitatCitera


  4. vaniljglassNisse på lagret
    Inlägg:
    8.566
    Från:
    Göteborg
    Nytt

    OBS!!! yachtmaster guld/stål är fake, OBS!!!!
    Insåg att folk blev lite kinkiga pga bilden, men det var tyvärr den enda bilden jag hade på datorn där mina Rolex var samlade. Dom andra är äkta såklart!
    Ja, som att någon tror på dig nu.

    vaniljglass, idag kl 00:13
    #2939
    Gilla+ CitatCitera
    MånsT och sventon gillar detta.

  5. barastilEwok
    Inlägg:
    19
    Från:
    Skånelän
    Nytt

    Ja, som att någon tror på dig nu.
    ledsen jag blir :(

    barastil, idag kl 00:14
    #2940
    Gilla+ CitatCitera
12 inlägg till...
Sida 98 av 99
< Bakåt1949596979899Nästa >
Gå till första olästa
Nu vet man att @taner inte sysslar med fejk. Så får du in en avenger med gul tavla så pm mig :)
Taner jag kom in med min AP, fullset!
Inte från Turkiet, utan från Berlin! Men det tydligen var det inte tillräckligt för att blir bra bemött... Nej tack till NT för min del.
 

Palmtree

Omega
2-Faktor
Har både köpt & sålt klockor med Taner sedan han började samt har lite kontakt med honom när jag undrar något om en specifik modell eller dylikt. Skön kille :).
 

Klockby

Breitling
Fick syn på en Omega PO från NT Watches på Blocket i lördags. Skickade ett mail och fick svar på söndagen. Gjorde upp affären över telefon på måndagen och satte in pengarna. På onsdagen hade jag klockan.

@taner är 100% goodguy!
Trevlig och snabb!
 
Topp