• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nu är det bitcoins, förr var det detta!

andheg

Rolex
2-Faktor
Farfars klocka och pengar!
Cm6bq8N.jpg
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Har precis servat klockan för mer pengar än
marknadsvärdet, men ovärdeligt för mig!



Var lika med min morfars klocka, förmodligen inte värt ett ruttet lingon ens, men för mig så är det en av två favorit ur i samlingen. Det är den och klockan jag fick av min mor i 18 års present, finns inga andra klockor i samlingen som är mer känsloladdade än dom 2, dom är dom finaste klockor jag äger. Sen är ju dom andra klockorna så klart fina, trevliga och jäkligt grymma.

morfars_zps819b61ef.jpg


DSC_8214_zpsb1f70c93.jpg
 

andheg

Rolex
2-Faktor
Var lika med min morfars klocka, förmodligen inte värt ett ruttet lingon ens, men för mig så är det en av två favorit ur i samlingen. Det är den och klockan jag fick av min mor i 18 års present, finns inga andra klockor i samlingen som är mer känsloladdade än dom 2, dom är dom finaste klockor jag äger. Sen är ju dom andra klockorna så klart fina, trevliga och jäkligt grymma.

morfars_zps819b61ef.jpg


DSC_8214_zpsb1f70c93.jpg
Exakt så!
 
Topp