• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nu är det väl ändå fredagstrådsdags...

Malakias

Friends of KS
2-Faktor
...även om många skulle kalla det torsdagsnatt. Efter sent skift i sanningens tjänst och tredagarshelg att se fram emot tycker jag det är dags att starta tråden. Jo, jag som inte behöver gå upp tidigt och dessutom just är hemma från AW på hålans enda sent öppna etablissemang bjuder på det. Trevlig helg, alla! Och ja, det är ett Duralexglas av klassisk skolmatsalsmodell. Går att dricka single malt ur ett sånt också :)

bild3.JPG
 

Malakias

Friends of KS
2-Faktor
Hemresa idag. Landar lördag morgon med något mycket trevligt på programmet.

För övrigt har 233:ans GMT- funktion fungerat klanderfritt hela veckan :D
image.jpg


Åker nu, hemma på lördag? Typ Nya Zeeland eller nåt? Long way home, som Tom Waits skulle ha sagt. Såna där resor är jobbiga, även med en mycket snygg klocka på armen. Ha en trevlig tripp!:)
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Åker nu, hemma på lördag? Typ Nya Zeeland eller nåt? Long way home, som Tom Waits skulle ha sagt. Såna där resor är jobbiga, även med en mycket snygg klocka på armen. Ha en trevlig tripp!:)

Molle är på uppdrag i bortre Orienten....enligt en tråd längre ner.....så har han precis lurat av stackars Bomier hans livs besparingar.....nu flyr han hemåt :)

Har inte valt klocka för dagen ännu.....lutar dock mot denna....

image.jpg
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Hmm...idag var det verkligen svårt och välja vilken klocka jag skall ha på armen?! :facepalm::nailbiting::bag::dead:
64e62933-483e-4671-b0a5-db82757313d8_zps5e7cf789.jpg





NOT! Det blir Omegan, jag bara älskar storleken och formen på klockan, dessutom är den snygg som fan!!! :D:hungry::cigar::wideyed::p

a0c15c10-4cc4-4a81-8a01-5cb6c8a7188c_zps64379fd3.jpg




Trevlig helg mina bröder och systrar!
 
Topp