• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nu är jag månadsgivare till BCF.

Bodén

Panerai
Har varit det i några månader, och letar just nu efter ytterligare en organisation att bli månadsgivare till. Hjärt-lungfonden ligger bra till då jag själv har smärre problem med hjärtat.
 

Bruset

Panerai
ger en peng till "rädda barnen" varje månad på autogiro. annars har jag "frälsis gryta" som ett stående inslag som jag alltid ger till när jag går förbi. det viktigaste är att man ger till något (välgörande ändamål). sen spelar det inte så stor roll vad det är...
 

SSL

Audemars
Skänker kläder/saker till Stockholms Stadsmission varje år. Och ger en slant då och då till hemlösa som jag vet är svenskar. Mer än så blir det inte.
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Jag frågade inte vad ni gjorde för andra organisationer. Jag frågade om ni var beredda på att göra något för BCF..
 

Bruset

Panerai
det har du nog märkt.. den insatsen KS gjort för BCF borde göra samtliga medlemmar gråtmilda och stolta. hurra för alla som har gjort en insats, oavsett vad!
 

Fixoflex

Patek
2-Faktor
Spencer66!

Det spelar sjävklart ingen roll men hade du tänkt en central insamling via KS eller via egen insättning!
 
Topp