• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Nu 49.9k! ; Sommarklockan #1: AP Royal Oak 36mm i TT G/S

rillesnille

Panerai
2-Faktor
Halloj!
Säljer min Audemars Piguet Royal Oak 4100SA i guld/stål nu om jag tycker jag får vad den är värd.
Den är ursprungligen såld -79 i tyskland och har ca. 10 månader kvar på garantin från handlaren jag köpt den av. Länken är lång och extra länkbitar tillkommer, så blir toklång.
Servad mycket nyligen från samma fristående uris som bl.a. Rozzy servade sin Royal Oak ref 5402 på(Tidlösa Ur), tickar på utan några som helst aber(garanti 1 år på verket, kvitto medföljer). I tickar den automatiska kalibern 2123.
Riktigt frän grå urtavla som jag upplever ändrar nyans i olika ljus!
Kommer med Nymans-etui, kvitto från servicen och garantikort från handlaren.
1orcsh.jpg

b481a1.jpg

2a646d5.jpg
288nvch.jpg

2gue8wm.jpg

Storleksreferens vs Omega SMP 41mm:
2ivgxv7.jpg

Pris: 59.9k-->53,9K-->49.9K
Helst inte byten men kan vara pannaraj, rålleks, speedy osv.
retur efter ök.
Med vänliga hälsningar,
Rille
 
Senast ändrad:
Topp