• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Nu bara en Seiko kvar Ny bump 9 dec

larra64

Rolex
Jag fortsätter tömmandet av klocklådan.

Här är följande till salu:

1) Extremt dressig Seiko. 30 mm utan kronan x 4 mm. Ref 5532-8000. Quartzare som går perfekt. Snygg tavla. Litet märke på glaset 09.45. Det som syns på bilden är en skugga. Fräsch boett med ngn harirline. Lång two-tone länk ,med lite hairlines.

Pris: 200( 250, 350, 450 kr) postat.

2) OHPF Kanonsnygg dressig Seikokronograf, 7a28-8050. Perfekt tavla, perfekt glas. Såvitt jag kan se fungerar kronografen utmärkt och nollställer snyggt.34 mm utan krona x 9 mm Ngn hairline på boetten. Kommer på ett nästa nytt Hirschband. Tror att den här är rätt ovanlig. Då jag köpte den hittade jag en artikel på nätet där det stod att den med arabiska siffror, som den här, är ovanligare än den med romerska. Hittar nu inga bilder på den vid en snabbsök.

Pris: 700 (800, 1000, 1200) kr rekat.

Såld! 3) Trevlig Automatisk Richo 36 mm Day-Date-inspirerad modell. 36 mm som sig bör. Har spansk dagtext och rullar på bra. Datum ställs genom att kronan dras ut och in medan jag inte har kommit på hur dag ställs. Snyggt klockhuvud med fint glas och snygg tavla, till synes helt oskadad. På baksidan av boetten finns ett scratches. Kommer på sladdrig guldfärgad länk som passar mina 20 cm bra. Länken är bitvis sliten.

Pris: 550 kronor postat.

Såld! 4) Slutligen Casio MTP-1381. Svart quarts Day-date modell som knappt är använd. Fungerar perfekt och kommer på originalläder.

Pris: 350 kr postat.

Bilderna är en del av beskrivningen.
Retur: Ja, Inom 48 timmar efter mottagande oavsett skäl.Köparen betalar portot.
fyra.jpg
se1.jpg
se2.jpg
Ri.JPG
ca1.jpg
 
Senast ändrad:
Topp