• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nu har jag fattat...

Kson

Patek
2-Faktor
Bra där! Älskar min 1675 :)


ggXd1h0.jpg


vxW6OQj.jpg
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Matta tavlor, plexi, rassligt, patina.. vi ska alla den vägen vandra:)
Härlig dubbel Jakob, klart du ska komplettera med en 1655.. och en gammel-Daytona!
 
  • Like
Reactions: ZQT

Jockinho

Patek
2-Faktor
Sjukt bra duo Jakob! Jag är allmänt mer för nya klockor men är det något jag lärt mig på gtg's är det att det är något väldigt Speciellt med vintagerolex (inte minst gmt, Virroo och Rock n Ron ;) ) som inte är riktigt som andra vintage.

Grattis :)
 
  • Like
Reactions: ZQT

jerka2.0

I can Jive!
Friends Of KS
2-Faktor
Mycket bra dubbel!
Är mycket förtjust i min 1675. Och just då den grå matta tavlan och tunn lite rasslig länk.
/j
 
  • Like
Reactions: ZQT

Mattan

Panerai
Intressant faktiskt. När mitt klockintresse började var jag bara ute efter Nyare klockor som kändes stabila och robusta, solida länkar var ett måste för kvalitetskänslan.
Nu har jag precis gjort mig av med en speedmasterlänk av lite nyare snitt med solida länkar överallt till förmån för en gammal rasslig till min vintage speedy. Lovely!!!
 
Topp