• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nu har jag gått för långt - tusen inlägg

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Det tog ett drygt ett år, helt fantastiskt vansinnigt nog så har jag lyckats skrapa ihop 1000 inlägg. Galet.

Det tog även ett drygt år att gå från att vara medelmåttigt intresserad av ur till att återväcka ett insomnat intresse till den milda grad att man i princip dagligen filosoferar och diskuterar kring serienummer, fonter på taveltext och om 821 verkligen är bättre än 861.

Det tog också ett år att vandra genom en uppsjö av band, länkar, snören och remmar till att bli smått besatt av att flippa mellan olika läder på klockorna. Vid det här laget har jag provat både det ena och det andra men den här gången har jag kanske gått för långt?

cHa64Yr.jpg


uhVXeQ1.jpg


Hur som helst så är numer både jag och DJ'en redo för livet i fält. Tack MickeJ för en grym rem. Fantastiskt detaljarbete. Rekommenderas varje dag i veckan.

Tack KS, tack forumpersonalen, tack alla ni som bidrar både öppet och i kulisserna med seriös kunskap, åsikter och insikter i klockornas underbara värld. 1000 firas med en rejäl slant till BCF i KS namn!

KS - överallt och hela tiden. Snarare en livsstil än ett forum!
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Stort grattis och bra initiativ att skänka en slant till BCF! Bandet var ju grymt också :)

Kan bara hålla med om din sista mening i posten.
 

Onelund

Rolex
Grattis

Tänk vad tid du lagt ner på läsa kommentera. KS är för mig en outtömlig kunskapsbank, imponerande samling människor faktiskt.
 
Topp