• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nu kanske jag blir mer välkomnad, har gjort mitt första spontan köp

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

H-O-A

Breitling
22:22 idag tog jag det stora klivet, nu är jag med i matchen, nu behöver jag inte längre stå i skamvrån, nu behöver jag inte längre gömma min arm,
Kort och gott min första klocka med en krona är inköpt, nu blir det en nervös lång väntan på leverans.

Så nu blir det dubbla klockor på ett tag, alltid kan det reta någon :cigar:

Väntar spänt på öppning utav paketet, sen att det är en model som kanske inte är den mest populära här inne inte gör mig något då den känns så rätt för mig, visst det finns snyggare modeller från rolex dessvärre ser de ut som pimpinetta ballerina parfym klockor på min klump till arm.

Visst suget finns på en DD eller gmt men den skulle bara få bo i sin låda på grund av sin storlek.




Vi bortser min katastrofala stavning samt menings uppbyggnad och ställer oss i enad kör och sjunger glädjande trudiluter i min klockas ära samt pekar lite i smyg på mackan_108 som enbart har omegor :):happyhappy::woot:

Vill även tacka snoozaren samt mackan_108 för er inputt i denna affär:banghead::woot:
 

H-O-A

Breitling
Ha "BARA" omega, den meningen kommer du få äta upp! Redan imorgon under gympasset! Måste bara snoka igenom lite annonser och tömma kontorna imorgon haha

Hahahaahhahaha du vet att en panna snart infinner sig i skåpet hos mig då, å då har inte mackan någon lädur prydd dinkel donka :woot:

Hets jackten har börjat, flest klockor till sommaren blir bostads lös :arghh::banghead:
 

H-O-A

Breitling
Tänkte knäppa bilder när den packas upp i upp packar tråden :)
image.jpg


Bjuder på denna så länge
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Kommer sitta bra på dig, bra val! Tror det är en framtida samlarklocka i och med att den bara såldes några år. Cool rent tekniskt också.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Grattis till en kanonfin klocka! Gudarna (å alla här) vet att jag har lite storlek på klockorna redan.. Men jag behöver lite mer av dina armar tror jag..:)
 

Savagear114

Rolex
2-Faktor
Stoort GRATTIS! Jag hade också köpt en dssd om jag hade haft ordentliga armar. Sjukt fin klocka. Håller tummarna för dig att du har kvar den många år och får se värdet och efterfrågan på den stiga ordentligt! :)
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Har ingen aning om det stämmer eller inte, men jag läste en recension av 116600 där det stod att de slutat tillverka 1166600. Jaha, konstigt tänkte jag, sedan släppte jag det. Googlar jag nu på det, så hittar jag bara massa ryktestrådar. :bored:
 

mackan_108

Cartier
Har ingen aning om det stämmer eller inte, men jag läste en recension av 116600 där det stod att de slutat tillverka 1166600. Jaha, konstigt tänkte jag, sedan släppte jag det. Googlar jag nu på det, så hittar jag bara massa ryktestrådar. :bored:



Då låter vi det vara osagt så länge ;) hehe
Jag vet inte heller till 110% men jag har uppfattat det lika dant som du ;)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp